LCG.X_plore mavi ekran

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

corlulu

Üye
    Konu Sahibi
LCG.X_plore mavi ekran
Selam arkadaşlar bi sorunum var LCG X-plore isimli pro mavi ekran verdi ve artık çalıştıramıyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz?
 

Exalans

Üye
ben söyleyim girmek istediğin klasör found.000 gibi isimli bi klasör yani chkdsk dosyası yapman gerek önce bi tekrar yükle ama son yolu kaydettiyse pek sağlıklı olmaz kart okuyucuyla bu found klasörlerini sil
 

corlulu

Üye
    Konu Sahibi
klasör found.000 peki bu klasörü nerede bulurum C demi?
 

mssegf

Üye
hoca proğramı kaldır ve baştan kur geçiyor.
 
heralde format atmışsın formattan sonra öyle oluyo tekrar yükle düzelir
 

deniz_04

Üye
bendede oluyo sil tekrar yükle )
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...