Lcg x-plore....::::yorumlar::::....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ö_M_E_R

Üye
    Konu Sahibi
Lcg x-plore....::::yorumlar::::....
Arkadaşlar forumda olan lcg x-plore konularından sıkıldım (2 ikon sorunu,stabil versiyon,3 sn , sorunu ) falan fistan coğunuda çalıştıramadım sebep=yüklenir 3-4 gün sonra açılmaz ::::üresi geçmiş sertifika::::2 ikon::::

Programın kendi sitesine girdim ve 5800'a uygun olanını indirdim sadece 3 sn sorunu var oda o kadar koymuyor başka bi sorun göremiyorum kısıtlama falan yok gibi (varsa yazarsanız sevinirim) yorumlarınızı bekliyorum.
 

celibar

Üye
çoğu kişi 3 sn. beklemeyi sorun ettiği için aynı sürümün bir çok versiyonu çıkıyo.3 sn beklemeye o kadar alıştım ki 3 sn beklemesiz olanı kullanınca rahatsız olduğum için 3 sn beklemeli versiyonunu kullanmaya devam ediyom
 

Ö_M_E_R

Üye
    Konu Sahibi
3 sn dert değil bencede arkadaşlar peki programda bi kısıtlama farkeden oldumu?
 
Hic bi kisitlama yok 6 sn beklemekten baska.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...