slm.
program icin tesekkur ederim,ama -...gen.exe yi calistiramiyorum bir türlü bundan önceki -lerdede böyleydi.diger programlarin ...gen i calisiyor. calistiramiyorum derken acamiyorum virüs programini kapattigim halde,beyaz görünüyor. bu sadece LCG Jukebox da oluyor.söyle yaziyor;Auf das angegebene Gerät bzw. den pfad oder die datei kann nicht zugegrifen werden.Sie verfügen eventuel nicht über ausreichende Berechtugungen um auf das Element zugreifen zu können...Tabiki Almancaniz varsa bana yardimci olabilirsiniz....tesekkurler