LCG Jukebox v2.30 [Winamp] [Tam Sürüm]

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... (:
 


sariha

Üye
:bilmem:kardeş ben bunu kurdum satın almak istiom şifre istio
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dostum Neyi Nasıl Yapacağınız Konu İçeriğinde Açık Açık Anlattım... Aynen Uygularsan Sıkıntı Yaşamazsın...
 

erkan_71

Üye
hata weriyo bağlanın ca güzlel pro da işe yaramıyo 1 defa kullana biliyosun bilginize sunulur bunun bağlanmayanı varsa eklede indirelim
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşım v2.30 Versiyonu Bende Çalışıyor... Aynen Anlattığımı Yaparsan Kullanırsın... Bende Olmuyo Dersen Eğer... Ozaman Bu Versiyonunu Kullan... BURADAN
 

eMiNe555

Üye
şifre ne ya:S
 

firebow

Üye
telefon içinmi bu
 

osman özer

Üye
Çok teşekkür ederim.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... (:
 
suskun_21

suskun_21

Üye
sagol
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim...
 

fatiko16

Üye
üstad internetten doğrulama nedense yapmıyo alet..normalde internete girebiliyorum ama program internete bağlanmaya çalıştığında "can't connect the server1 diyo..
bu hostları nasıl kullanıcaz..biraz açıklama yaparmısın..yada forumda açıklama olan yerin linkini atarmısın..buralarda biraz yeniyizde.. :D
 

erbas52

Üye
slm.
program icin tesekkur ederim,ama -...gen.exe yi calistiramiyorum bir türlü bundan önceki -lerdede böyleydi.diger programlarin ...gen i calisiyor. calistiramiyorum derken acamiyorum virüs programini kapattigim halde,beyaz görünüyor. bu sadece LCG Jukebox da oluyor.söyle yaziyor;Auf das angegebene Gerät bzw. den pfad oder die datei kann nicht zugegrifen werden.Sie verfügen eventuel nicht über ausreichende Berechtugungen um auf das Element zugreifen zu können...Tabiki Almancaniz varsa bana yardimci olabilirsiniz....tesekkurler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Forumda Almancası Olan Var Mı Ki :ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
teşekkürler n78 de sorunsuz olarak kullanabiliyorum
 

aspıre

Üye
süper ..saol
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... :)
 

dracula_37

Üye
internete bağlantı hatası verdi??
bağlanması iiçin kontor şart mı?
 
Netsky™

Netsky™

Üye
saol
 


Üst Alt