evet ben de bi aralar merak sarmıştım mac'e orjinalini indireyim dedim araştırdım bi sitede görmüştüm nasıl kurulacağını bir sürü partlar vardı ben de açıkcası indirmeye üşendim
indirmek istersen indir iso dosyası varmış galiba bi de cd ye çekecekmişsin ohoo sana w.blinds programını öneririm dostum win7 için olanını da çıkarttılar en son ama kırılamıyo galiba istersen xp ye geç ve win. blinds 5.1 (kırılmış) indir (bulamassan bende setup 'ı var senin için upload 'laya bilirim bi de güzel tema buldun mu aynı mac gibi olur onların bi de dock ları var onun için de sana rocket dock tavsiye ederim
bi de i. packager var bununla da mac os x iconları buldun mu tamam
ben bilgisayarıma yüklediğimde abim gerçek sanmıştı