Öneri Laptop Lazım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TheCower

Üye
    Konu Sahibi
Laptop Lazım
Merhaba arkadaşlar üniversiteye başladım ve bir laptop gerekli. Yazılım ile uğraşacağım ve bir çok dilde program geliştirmeyi düşünüyorum ve haliyle de sıkıntı çıkarmayan bir laptop gerekli bana. Bütçem en fazla 1700. Özellikleri söylüyorum:

  • i5 işlemci en az 3. nesil
  • 6 / 8gb ram
  • 2 gb ekran kartı

Bu özellikleri içeren fiyat/performans cihazlarından almak daha mantıklı geliyor. Ayrıca freedos olarak satın almayı düşünüyorum. Tabi yazmaktan sıkılıp arada 1080p video izleyip pes 13 oynamaktan da geri durmam. Şu ana kadar 3-5 tane cihaz buldum lakin hepsi en az bir noktada eksik gözüküyor. Önerilerinizi bekliyorum.
 
1.dell
2. Sony ikinci sıra olması yuksek fiyat
3. Asus
4.toshiba
5. Lenova
6.acer . Genelde tavsiye edilmez
 

TheCower

Üye
    Konu Sahibi
Markadan bahis etmiyorum. Model lazım.
 

Uhops

Üye

Bu fotoğraftaki son bilgisayar güzele benziyor, işlemci 3630qm olsa daha iyi olurmuş ama olsun.
 
Tepkiler: .caner.

Bu fotoğraftaki son bilgisayar güzele benziyor, işlemci 3630qm olsa daha iyi olurmuş ama olsun.

dostum ben olsam amd ekran kartlı laptop alamam soğutma sorunu var bizim karşı komşunun laptopu exper amd mobility serisinden bir ekran kart i3 işlemci 3 gb ram var çok donuyor ve ısınıyor laptop soğutucusuda var ama fayda etmiyor onun için latopta tercihim nvıda ekran kartları olurdu soğutması performansı çok iyi


dostum bütçeni bilmediğim için böyle bir pc önerdim bütçeni yazarsan daha iyi yardımcı olabilirim birde illa laptop diyorsan oyun için diyorsan 2000 tl yi gözden çıkarmalısın
 

Uhops

Üye
Zaten nvidia/intel?
 
Tepkiler: .caner.

.caner.

Üye
Sondaki güzelmiş.
 
Tepkiler: GDDR5

TheCower

Üye
    Konu Sahibi
Sondaki güzel. Peki şarj ile ilgili bilgi verir misiniz nasıl oluyor bu laptopda? Ve sadece not defteri gibi hafif kullanımda ne kadar gider? Güç tasarruf modu falan artık ne varsa?
 

Mr.Wick

Üye


özellikleri istediğin gibi. yalnız ram a kafan takılmasın 4gb şu koşullarda çok ideal. ekan kartı 635m çok iyi bir kart. ekranı bilerek 17.3 inç olarak seçtim. emin ol film izlemek için 15.6 dan daha iyi. ve yapacağın işler için uygun olan ekran boyutu 17.3. özelliktede 1080p den yeterli verim alman için daha uygun. benim laptopum 15.6 ekran boyutu film izlemek okadar zevkli olmuyo pek. yinede karar sana kalmış.

şuda güzel .15.6 inc olarak bu güzelmş
 
Son düzenleme:

Uhops

Üye
Sondaki güzel. Peki şarj ile ilgili bilgi verir misiniz nasıl oluyor bu laptopda? Ve sadece not defteri gibi hafif kullanımda ne kadar gider? Güç tasarruf modu falan artık ne varsa?
Güç tasarrufu modunda ekran parlaklığı kısık gideceği en fazla 2-3 saat arası gider.
 

TheCower

Üye
    Konu Sahibi
Laptopu aldım önerileriniz için teşekkürler. Asus k56cb-xo0029d
 

Nextman

Emekli Yönetici
hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...