Laptop alacağım acil yardim edin :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Fragger

Üye
    Konu Sahibi
Laptop alacağım acil yardim edin :(


bunu almayı düşünüyorumda ekran kartı biraz kötü gibi


böyle bi laptop arıyorum sınır 1500 tl ısınması olmasın . bi tane hp aldım çok feci ısınıyordu geri verdim . bide mümkünse ekran kartı 128 bit olsun . 64 kötü.


bide bu var
 


ANIL

ANIL

Admin
ekran kartı 620m galiba pek iyi bir kart gibi gözükmüyor oyun oynayamazsın.
 
BehzatÇ.

BehzatÇ.

Üye
ekran kartı daha iyi olabilir ama iyi bile olsa ısındıktan sonra yine oyun performansında düşüşler yaşanır
 
ANIL

ANIL

Admin
ısınma konusuna o kadar takılma derim. her laptop ısınıyor bir klavye bir soğutucu alırsın bakarsın keyfine. 540m ekran kartlı modellere bakabilirsin.
 

Fragger

Üye
    Konu Sahibi
ısınma konusuna o kadar takılma derim. her laptop ısınıyor bir klavye bir soğutucu alırsın bakarsın keyfine. 540m ekran kartlı modellere bakabilirsin.

yani oyundayken ısınır ama durunca isinmasini istemem internette takılırken face yada netten okey felan oynarım sıkıcı olur ısınırsa.

model önersen daha çok iyi olur

- - - Eklendi - - -

Bide ekran kartı olarak 540m mi yoksa 630m mi ?
 
ANIL

ANIL

Admin
linklerden karşılaştırabilirsin değerler değişiyor.



 

Fragger

Üye
    Konu Sahibi
linklerden karşılaştırabilirsin değerler değişiyor.




hm tamam eğer laptop konusunda bilgiliysen özelden konuşalım laptop modeli lazım bana bi kere alıyoruz sonuçta

edit : ekran kartıları aynı :s özellikleri
 
lolaman

lolaman

Üye
2 sinede 1000 basar 2 3milyarlık kartlarla aynı ben bunu alacağım 2 gün snra aksilik çıkmazsa
 

Fragger

Üye
    Konu Sahibi
2 sinede 1000 basar 2 3milyarlık kartlarla aynı ben bunu alacağım 2 gün snra aksilik çıkmazsa

kardeş başkası olsa al der aynısını aldım yeminlen sakın alma geri verdim pc yi açınca direk isiniyor 70 derece boştayken internete giriyorsun reset atıyor pc 5 kere değiştirdim sonra para iadesi aldım HP TAM Bİ TUZAK.
 
lolaman

lolaman

Üye
kardeş başkası olsa al der aynısını aldım yeminlen sakın alma geri verdim pc yi açınca direk isiniyor 70 derece boştayken internete giriyorsun reset atıyor pc 5 kere değiştirdim sonra para iadesi aldım HP TAM Bİ TUZAK.
Bence biraz attın gibime geliyor adamlar yorum yazmış "oyun oynarken" işlemci 80 derece ekran kartı 70 derece diye sen açılır açılmaz 70 diyosun ben kime inanacağım şimdi? zaten soğutucu hazır bekliyo beni fazla bozmaz yani baktın çok ısınıyo 7 gün içinde koşulsuz iade edebilme şansımız var.
 

Fragger

Üye
    Konu Sahibi
Bence biraz attın gibime geliyor adamlar yorum yazmış "oyun oynarken" işlemci 80 derece ekran kartı 70 derece diye sen açılır açılmaz 70 diyosun ben kime inanacağım şimdi? zaten soğutucu hazır bekliyo beni fazla bozmaz yani baktın çok ısınıyo 7 gün içinde koşulsuz iade edebilme şansımız var.

yalancı ben oluyorum gibi geliyor ama git al görürsün. ilk aldığımda öyle dedim bende millet memnun gerçek performansı göstermiyor.
 
lolaman

lolaman

Üye
yalancı ben oluyorum gibi geliyor ama git al görürsün. ilk aldığımda öyle dedim bende millet memnun gerçek performansı göstermiyor.
Bak şimdi iki arada bi derede kaldım hasan abi nerde ya ona bi sorak :D
 

Fragger

Üye
    Konu Sahibi
Bak şimdi iki arada bi derede kaldım hasan abi nerde ya ona bi sorak :D

eğer iade şansın varsa dene %70 kötü çıkıyormuş bu hpler denk gelmez belki bana 5 kere kötüsü denk geldi .

yav parada var ama laptop yok yurtdışında ne güzel ucuz ! :kotu:
 
lolaman

lolaman

Üye
İade seçeneği varmış 7 gün içinde ama o da babamın insafına kalmış bişey teknoport bize çok uzak :D
 
ANIL

ANIL

Admin
HP 6115et kullanıyorum. bu havalarda en düşük 40-45 arası en yüksek 80 görüyorum. 6770m ekran kartı orta sınıfın en iyi ekran kartı diyebilirim. yeni serilerde ısınma sorunu yok. boşta 70 derece olması imkansız cihaz sorunlu ise olabilir. dediğiniz makinenin işlemcisi i5, i7ye göre daha az ısınır.
 
lolaman

lolaman

Üye
HP 6115et kullanıyorum. bu havalarda en düşük 40-45 arası en yüksek 80 görüyorum. 6770m ekran kartı orta sınıfın en iyi ekran kartı diyebilirim. yeni serilerde ısınma sorunu yok. boşta 70 derece olması imkansız cihaz sorunlu ise olabilir. dediğiniz makinenin işlemcisi i5, i7ye göre daha az ısınır.
güvenle alabilirim yani tabi babam yine sözünde durmamazlık yapmazsa alırız :D
 
ANIL

ANIL

Admin
güvenle alabilirim yani tabi babam yine sözünde durmamazlık yapmazsa alırız :D

yinede donanım haberin forumunda kullanıcıların yorumlarını oku ona göre kesin kararını verirsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt