Lanet olası 5800 dan kurtuldum

    Konu Sahibi
Lanet olası 5800 dan kurtuldum
ARKADAŞLAR SONNUDA KURTULDUM VE SAMSUN WAVE ALDIM BU TELEFON İPHONE 4 DEN DAHİ DAHA İYİ O KESİN 5800 BANA IZDIRAP OLDU ZULÜM OLDU KURTARDIM LANET OLASIDAN KURTULDUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!
 
Tepkiler: M3L!H

Neverex

Üye
İyi bakalım hayırlı olsun yeni telefonun.Zaten 5800 dan herkes şikayetçi.5800 dan kurtulduğuna sevindim.
 

ANiill

Üye
ben almış kadar sevindim iyi etmişşin ondan kurtulup Wave aldıgın zaten IPhone halt etmış yanında Wave nin .D
 
İyi bakalım hayırlı olsun yeni telefonun.Zaten 5800 dan herkes şikayetçi.5800 dan kurtulduğuna sevindim.
Ben 5800 şikayetçi değilim aldıpıma da çok memnunum...Hiç bir problemini de görmedim daha Allah'a şükür...
 
valla 5800'ı kullanmayı bilen memnun zaten

2 ay sonrada wave den bıktım dersin sen ;D
 
kendim aldım kadar sevindim hayırlı olsun 5800 dan kurtulduğuna
 

@n!wa+*R

Üye
Hahah laflara bakın..

Dünyada o kadar fazla amatör var ki proğram yüklemesini bilmeyen adamların Maemo N900 alıp kullanımı beğenmemesi gibi.(bu söz ne demek istediğimi en derin şekilde anlatmıştır sanırım )
 

ozanazy

Üye
Nokia bir bilinçsiz tüketiciden daha kurtulmuş olmasın
 

laveled

Üye
darısı başıma
demek bende bilmiyom 5800 ı kullanmayı
-arkadaşlar benim kulaklık ikide bir bozuluyor peki nası kullanmalıyım yardımcı olurmusunuz
-bataryası bir gün gitmiyor bütün batarya prog kullandım onlardanda verim alamadım arkadaşlar yardımcı olun
-kendi internet tarayıcı kitleniyor kendi tarayıcısını nası kullanırım(diğerlerini kullanabiliyorum)
-sensör kitli kalıyor genellikle ters duruyor nası kullanıyor onuda söyleyin
-ikide bir kitleniyor bi zahmet onuda söyleyin
valla ne zormuş şu 5800 kullanmak
arkadaşlar siz nasıl kullanıldığını yazında eğer telefonum servisten gelirde kullanmak nasip olursa uygularım
 


telefonun canını çıkarmışsın söyleyecek bişey kalmamış ki ?

git batarya al.bizde kitlenmiyor.telefonu yere çalıosun galiba
 

laveled

Üye

telefonun canını çıkarmışsın söyleyecek bişey kalmamış ki ?

git batarya al.bizde kitlenmiyor.telefonu yere çalıosun galiba
kesinlikle bir kere bile düşürmedim
2.bataryayı aldım hala aynı
telefonu doğru düzgün kullanamadım sürekli serviste aldığımdan beri
 

tlgcn38

Üye
ARKADAŞLAR SONNUDA KURTULDUM VE SAMSUN WAVE ALDIM BU TELEFON İPHONE 4 DEN DAHİ DAHA İYİ O KESİN 5800 BANA IZDIRAP OLDU ZULÜM OLDU KURTARDIM LANET OLASIDAN KURTULDUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!
git bi dandik telefon al 5800ımm diye ağlarsın ama bende wawe alsam yapıştırrım bu 5800ı duvara ama eldekinin en iyisi bu
 

süper cewap