12 taksit yapıyorlar zaten ama faizsiz olmuyor. World en çok faiz uygulayan banka bu arada. 1800tl oluyor. Aylık ödemesi 150 filan. Axess ve ya adentage kartın varsa onlar iyi olur. Axess aylık ödemesi 142, adventage ise 140 TL. Ben axess ile alacağım.
Telefonum Turkcell'den geldi, kardeşiyle yan yana.
Cihazın kamerası harikulade derece iyi.
L920'nin sesi L800'e göre daha tok çıkıyor, sesleri güzel veriyor.
Cihaz Lumia 800 ve Lumia 900'e göre ağır ancak biraz daha ince.
12 taksit yapıyorlar zaten ama faizsiz olmuyor. World en çok faiz uygulayan banka bu arada. 1800tl oluyor. Aylık ödemesi 150 filan. Axess ve ya adentage kartın varsa onlar iyi olur. Axess aylık ödemesi 142, adventage ise 140 TL. Ben axess ile alacağım.
12 taksit yapıyorlar zaten ama faizsiz olmuyor. World en çok faiz uygulayan banka bu arada. 1800tl oluyor. Aylık ödemesi 150 filan. Axess ve ya adentage kartın varsa onlar iyi olur. Axess aylık ödemesi 142, adventage ise 140 TL. Ben axess ile alacağım.
hayır urun tekti sivas gibi kısıtlı bir şehirde ben bu fiyata aldığım için hala şaşkınım artısıda kartın faiz koymaması olunca şok geçirdim korkuyorum geri çağırıp üste para isterler diye