maximusguven
Üye
Kvk'dan telefonumu aldım ama??
arkadaşlar hafıza kartı sorunu ile telefonumu vermiştim kvk'ya gittim teli aldım tabi hiç denemedim eve geldim kartı taktım yine kart çalışmıyor. aldığım belgeyi okudum aynen şu ibare yazıyor : "hafıza kartı bozuk. değişimi için faturası ile hafıza kartı kayıt alınmalıdır." peki bu hafıza kartını faturası ile kvk'yamı vercez yoksa teli aldığımız yeremi ( teli media markt'ten aldım ). kvk'ya vereceksem neden bana telefonu teslim ederken fatura isteyip kartı alıp değiştirmediler. telefonu verirkende hiç bişey söylemediler anlamadım ben bunların yaptığı işi.

