Kuzey Kutbu'nda Kebapçı Açtı...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamboys69

dreamboys69

Üye
    Konu Sahibi
Kuzey Kutbu'nda Kebapçı Açtı...
Kuzey Kutbu'nda Kebapçı Açtı...


5 yıl önce Norveç’ten sığınma talep eden İranlı Kazem Ariaiwand, başvurusu reddedilince ülkesine dönemedi. Bunun üzerine Norveç’e bağlı ancak uluslararası alan sayılan Svalbard Takımadaları’na yerleşen Ariaiwand, “Burada turist vizesi ya da ikamet izni istenmiyor.
Norveç’e giremeyeceğimi anlayınca, Amerikan ordusundan mutfak-kamyonet aldım. Şimdi kebap satarak para kazanıyorum. Ailem hâlâ İran’da, oğlum yılda bir kez gelip beni ziyaret ediyor” dedi. Ariaiwand, Svalbard’ın başkenti Longyearbyen’de yaşıyor. 2 bin nüfuslu kent, Norveç’in Kuzey Kutbu’na en yakın noktası.
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
heberi okuyunca acıktım be :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

asedme
Cevap
1
Görüntüleme
5K
DeseCratE
HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
2K
HeiLmasTer®


Üst Alt