Küllüğe gerek Yok [resimli anlatım]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Küllüğe gerek Yok [resimli anlatım]




 


Candy

Candy

Üye
Aman ne marifet :nono:
 
Feel It

Feel It

Üye
Doğru söze ne denir...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben içmiyorum ki :ehe garip bir teknik olduğu için konu açtım :)
 
çeşnibahar

çeşnibahar

Üye
insanların aklı nelere çalışıo yaf.. :nono:
 
aLone

aLone

Üye
enes teşekkürler güzel taktikmiş:ehe

:pro2:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim ömer :ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Enes aylar önce nasıl görmemişim ben bunu. :D
Güzel paylaşım, emeğe saygı, thanks, tşk, teşekkürler, eyvallah falan :D
Bundan sonra yanımda telle gezerim. :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Enes aylar önce nasıl görmemişim ben bunu. :D
Güzel paylaşım, emeğe saygı, thanks, tşk, teşekkürler, eyvallah falan :D
Bundan sonra yanımda telle gezerim. :ehe

Rica ederim abi bir tane ataç alsan kafidir :ehe
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
bu verilmişti ya :hmmm ben daha oncede gördum hata biri demişti içindeki metal oldugu için yandıgında zehirli gaz oranaı daha fazla olcaktır buda vucuda daha cok zarar verecektir ben kulanmıyorum ama gerksiz bence aslında kultablası kulanmakta sigara içmek kadar eglencelidi bence :D
 
Da®kness

Da®kness

Üye
Gerçekten işe yarıyor mu ? Deneyecegim :ehe:

--------------- Ekleme ---------------

bu verilmişti ya :hmmm ben daha oncede gördum hata biri demişti içindeki metal oldugu için yandıgında zehirli gaz oranaı daha fazla olcaktır buda vucuda daha cok zarar verecektir ben kulanmıyorum ama gerksiz bence aslında kultablası kulanmakta sigara içmek kadar eglencelidi bence :D

Vazgeçtim. Zehir artışı hakkında haklı olabilirsin. :D
 
haltie

haltie

Üye
aynı şey kalem ucuylada oluyor:ehe
 
3rhan336

3rhan336

Üye
ya çekerken adamın boğazına falan kaçar bu :d:
 
Love Prince

Love Prince

Üye
güzel paylaşım :D
 

Berlin Boleyn

çöp şiş cızbız:kop:
 
zalim24

zalim24

Üye
yine gereksiz bir şay daha :(
 

SeRKaNCa16

Üye
guzel paylasım kulluk derdıne son ne gunlere kaldık abıı yaaaa:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt