Kulaklik onerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kulaklik onerisi
Arkadaslar Lg optimus Black P970 telfonuma kulaklik alacagim (Kulak ici)

Genellikle pop dinlerim
Butcem max 150

simdiden
 

Kerim.

Üye
creative ep630 olabilir
 
    Konu Sahibi
Var mi Baska Önerisi Olan
 

Hex4d0r

Üye
sanalpazarda kutusuz satılan audio technica cks77, cks90. TR'de bulabilirsen Brainwavz M2, Vsonic GR06
 

iyavuzoz

Üye
teknosada 15 tl'ye var onlardan
 
sennheiser cx200 al ben aldım 89 lira güzel tavsiye ederim
 
Tepkiler: RecepBerkA
    Konu Sahibi
BAkacagim Simdilik Sennheiser ve Creativeden birini alcam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...