Mad EagLe
Üye
-
Konu Sahibi
-
hıhı... hatta ikiye ayırınca arapçası oluyor
Bi kadınla bir erkeğin yanyana yatınca otomatikmen hormon değişimi olduğunu ve çocuğun bu şekilde yapıldığını sanıyordum. 5. sınıfa kadar -.-
Bi kadınla bir erkeğin yanyana yatınca otomatikmen hormon değişimi olduğunu ve çocuğun bu şekilde yapıldığını sanıyordum. 5. sınıfa kadar -.-
5. sınıfın ortalarına doğru sohbet ortamındayken arkadaşlarım tarafından "salakmısın olum sen bi git ya" tarzıyla ezilmiştim
hormonun ne olduğunu biliyomuşsun ama
5. sınıfın ortalarına doğru sohbet ortamındayken arkadaşlarım tarafından "salakmısın olum sen bi git ya" tarzıyla ezilmiştimİnanmıyordum anlattıkları gibi olduğuna. Birde çok ahlaksızca geliyordu, saçma geliyordu.. Bir türlü kabullenemiyordum. yavaş yavaş doğruları öğrenince en sonunda inandım ve benimsedim
o öğrenme ve benimseme süreci fen ve teknoloji dersinde öğretmen anlatırken pis pis sırıtarak geçti değil mi
:d demekki heryerde aynı :d hem öyle hemde kuzenlerimden arkadaşlarımdan farklı fantezik şekillerle :d ama aramızdaki bi fark onlar işi cıvıtıyorlardı ben ise gereken yerde duruyordum
iyi akşamlar dediklerinde hep yakşamlar denildilini sanardım
banyo yapınca veya traş olunca sıhhatler olsun dediklerinde ben onu saatler olsun sanıyordum
o herkeste var bence anaokulunda öğretilmeli
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?