Küçükken yanlış bildiklerimiz :)

    Konu Sahibi
Küçükken yanlış bildiklerimiz :)
Hepimizin küçükken yanlış bildiği şeyler vardır sonuçta herşeyi zamanla öğreniyoruz bakalım neler çıkacak kendimden başlıyorum


Volkan ismini bolkan sanar volkan diyenlerle dalga geçerdim 1. sınıfta çok biliyomuş gibi


buzluktaki suyu çıkardıktan sonra biraz eriyince dolabın alt tarafına koyunca biraz daha soğutucağını zannederdim

Kurban bayramında hayvanın boğazından sonra ayaklarının kesildiğini ve karnının hepsini et zannederdim

Televizyondaki dizileri canlı zanneder reklama leklam derdim

aklıma gelenler bunlar sizdende bekliyorum bakalım maxicepte ne cevherler var
 
Tepkiler: halil_2550 ve only star
ben bir kelimenin tersini ıngilizcesi sanıyordum
 
Tepkiler: FK5896, only star ve Mad EagLe
hıhı... hatta ikiye ayırınca arapçası oluyor
 
Tepkiler: VIP_TECH, only star, kedi006 ve 1 kişi daha
yanlış bildiğim her çocuk gibi çok vardı ama nedense aklıma gelmiyor bir türlü. Neyse milet söylesin de belki gelir.
 
Bi kadınla bir erkeğin yanyana yatınca otomatikmen hormon değişimi olduğunu ve çocuğun bu şekilde yapıldığını sanıyordum. 5. sınıfa kadar -.-
 
Tepkiler: Mad EagLe


hormonun ne olduğunu biliyomuşsun ama
5. sınıfın ortalarına doğru sohbet ortamındayken arkadaşlarım tarafından "salakmısın olum sen bi git ya" tarzıyla ezilmiştim İnanmıyordum anlattıkları gibi olduğuna. Birde çok ahlaksızca geliyordu, saçma geliyordu.. Bir türlü kabullenemiyordum. yavaş yavaş doğruları öğrenince en sonunda inandım ve benimsedim
 

o öğrenme ve benimseme süreci fen ve teknoloji dersinde öğretmen anlatırken pis pis sırıtarak geçti değil mi
 


o öğrenme ve benimseme süreci fen ve teknoloji dersinde öğretmen anlatırken pis pis sırıtarak geçti değil mi

Demekki heryerde aynı Hem öyle hemde kuzenlerimden arkadaşlarımdan farklı fantezik şekillerle Ama aramızdaki bi fark onlar işi cıvıtıyorlardı ben ise gereken yerde duruyordum
 
    Konu Sahibi
Konuyu farklı yere götürmeyelim hemen
 
iyi akşamlar dediklerinde hep yakşamlar denildilini sanardım
 
    Konu Sahibi
Teravih namazına terazi namazı derdim
 
bizim zonguldağın %60 ı şemsiye'ye şemşiye der küçükken bu kelimenin doğrusunun şemşiye olduğunu sanardım

daha sonra şehriye çorbasına şirket çorbası derdim

bıçakla uçağı aynı şey sanardım

bir tanede gerçek bir tescilli olayım var eskiden çitoslardan falan böyle beyblet gibi tekerlek çıkardı çevirirdin yuvarlanıp giderdi hatırlayanlar var mı bilmiyorum onların içinde 50 kuruş olanlar vardı ve boş yok değildi bende şöyle birşey bulmuştum fındıklı çitosların eğer üzerindeki tekerleğin arkadındaki renk yeşilse o pakette kesin bir tekerlek oluyordu ama kırmızıysa çok nadir çıkıyordu ama çıktınmı da en iyisi çıkıyordu ey gidi çocukluğum

- - - Eklendi - - -

iyi akşamlar dediklerinde hep yakşamlar denildilini sanardım

onu bende öyle sanıyordum
 
banyo yapınca veya traş olunca sıhhatler olsun dediklerinde ben onu saatler olsun sanıyordum
 
Tepkiler: A3rman ve only star