aslinda sorun su oradakilerin hepsini uyguluyorum.ancak resimde o baglantida kesik duruyor yani baglanti yok.bu durumda o simgenin gitmesi gerekiyordu yani oyle oluyordu sonra bi gun oyle kaldi.mobil veriyi aciyorum ben bi seye baglanmadikca baglanmiyor zaten.hani bisey internet baglantisi istese baglanir ama olmuyor.sadece goruntuyu bozdugu icin sorun oluyor.