kucuk bir sorun ama halledemedim.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
kucuk bir sorun ama halledemedim.
resimde en ustte internet baglantisi var gibi duruyor ancak mobil veri kapali.hic bir baglanti da yok belleyi yukledikten iki gun sonra boyle oldu nasil duzeltilir yardimci olun.
http://img12.imageshack.us/img12/76/shot00120120211.png
 


Symbianize

Symbianize

Üye
Sorun Büyük İhitmal Bir Programdan Dolayıdır Bi Yöntem Söylicem Denermisiniz Yanlız Olurmu Bilmem Benimki s60v5 Oldugu İçin

Simdi Ev Ekranına Gelip Kırmızı Tuşa Basın Gelen Soruya Evet Diyin Olcakmı
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
Sorun Büyük İhitmal Bir Programdan Dolayıdır Bi Yöntem Söylicem Denermisiniz Yanlız Olurmu Bilmem Benimki s60v5 Oldugu İçin

Simdi Ev Ekranına Gelip Kırmızı Tuşa Basın Gelen Soruya Evet Diyin Olcakmı

hic birsey gelmedi kirmizi tusa basinca :(
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
aslinda sorun su oradakilerin hepsini uyguluyorum.ancak resimde o baglantida kesik duruyor yani baglanti yok.bu durumda o simgenin gitmesi gerekiyordu yani oyle oluyordu sonra bi gun oyle kaldi.mobil veriyi aciyorum ben bi seye baglanmadikca baglanmiyor zaten.hani bisey internet baglantisi istese baglanir ama olmuyor.sadece goruntuyu bozdugu icin sorun oluyor.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
YAnılıyorsun Bu Şarjda Harcar Sadece Görüntüyü Bozmaz Hatıı Çıkar Tak Ya Öyle Dene Bİ
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
bi de oyle deneyelim sarj aklima gelmemisti hic dogru soyluyorsun.bataryayi cikarip denemistim
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Sonuç ?
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
hicbiri ise yaramadi baglanti kapandiginda veya kesildiginde o simge tamamen gidiyordu simdi isr boyle kaliyor.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Allah ALlah Bi İş Var Bir Kac Sey istesem Simdi Baglantı Ayarlarının Fotrografını Atarmısın S3ü tam bilmiyorumda çözmeye calıscam
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
tmm atacam 5 dakikaya kadar ayrica whatsapp traveler gibi internet baglantisi isteyen prolari da kaldirdim
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
sonunda hallettim belleden sonra bi ayarin yeri degismis onu gorememisim mobil veriyi gerektiginde aktkf et secenegi onu yapinca duzeldi cok tesekkur ederim ilgilendigin icin.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Düzelmesine Sevindim :) Kırmızı Tuşta Belleden dolayı Kalkmıştır Heralde Kuzenimdede C7 Vardı Onda Kırmızı Tuşla Hallediyorduk İyi Forumlar :)
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
hg21

hg21

Üye
ayarlar-bağlantı-yönetim ayarları-mobil veriyi gerektiğinde seçeneğini aktifleştirin. edge işareti kapanacaktır.
 
benighted

benighted

Üye
    Konu Sahibi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt