Krıstal netlıgınde ses ve ekran kımde?

Sponsorlu Bağlantılar

3 DEV YARISIO (alfabetik sirada yazdim,taraf tutma yok)


  • Kullanılan toplam oy
    20
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
Krıstal netlıgınde ses ve ekran kımde?
YORUMLARI BEKLIYORUZZZ...:islik
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
valla ben nokia kullanıcısıyım ama galiba S.E.
 
-->SEİDS

-->SEİDS

Üye
siftah benden.
samsungh ekran da SE ile yarisabilir gibime gelio ama saglamlikta se iyi.
samsung hemen kirilabilio,film ölüo vb.Çünkü ince telefon yapio.haliyle
ama ses te?
ortaya bile koymuyorum.
nokia.???
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt