güvercin
Üye
Kopyalama hatası oluyo acele yardım
:yardim: arkadaşlar cd den masaüstüne dosya kopyalıyorum "veri hatası(döngüsel artıklık denetimi)" diye uyarı veriyo bu ne anlama geliyo bunu nasıl düzeltebilirim aynı dosyayı daha önce yine cd den masaüstüne kopyaladığımda hiç bir sorun çıkmamıştı yardımlarınızı dört gözle ve acil olarak bekliyorum saygılar:yardim:

