[koonooz] Symbian Facebook Hd Browser V1.5

Sponsorlu Bağlantılar

1988666

1988666

Üye
şaka gibi gerçekten :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mmnnnn


mmnnnn

mmnnnn

Üye
    Konu Sahibi
internette de yok cildircam :)
 
f299

f299

Üye
Ben de satın almaya çalışıyorum olmuyor. Heryerde sıkıntısız kullandığım iki kredi kartımı da denedim kabul etmiyor. Kendi paramızla bile bişey alamayacaksak bu Nokia neden ölüp batmıyor ki şaka gibi 2 gündür satın alamadım son sürümünü.
MESAJIM BİRAZ GEÇ OLUCAK. LAKİN NOKİA YI WİNDOWS ŞİRKETİ SATIN ALMADIMI ?
Ben de satın almaya çalışıyorum olmuyor. Heryerde sıkıntısız kullandığım iki kredi kartımı da denedim kabul etmiyor. Kendi paramızla bile bişey alamayacaksak bu Nokia neden ölüp batmıyor ki şaka gibi 2 gündür satın alamadım son sürümünü.
MESAJIM BİRAZ GEÇ OLUCAK. LAKİN NOKİA YI WİNDOWS ŞİRKETİ SATIN ALMADIMI ?
 
mmnnnn

mmnnnn

Üye
    Konu Sahibi
saol allah razi olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


Üst Alt