Konuyu Güncelledim Sizce Nasıl?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu Güncelledim Sizce Nasıl?
Beyler babam sağolsun bi şu kadar olsun bi bu kadar olsun diyip duruyo son olarak bunda karar verdim almayı düşünüyorum sizce nasıl? Şuanki her oyunu oynayabilir miyim yada yeni çıkacak olan 2013 oyunlarını oynayabilir miyim? Önerilerinizi beliyorum :tebessüm:

 


ANIL

ANIL

Admin
İyi gözüküyor zaten o fiyata genelde özellikler aynıdır. Birde bu var i5 işlemcili marka yabancı ama donanımı fiyatına göre iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
    Konu Sahibi
İyi gözüküyor zaten o fiyata genelde özellikler aynıdır. Birde bu var i5 işlemcili marka yabancı ama donanımı fiyatına göre iyi

Abi ya o dediğimi alıcam yada tablete harici dvdleri takabiliyosam tablet alıcam araştırıyorum :)
 
AHKE

AHKE

Üye
bide buna bak bi
 
  • Beğen
Tepkiler: Dandanakan92
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
    Konu Sahibi
Bunu almalı mıyım sizce? :)

 
ANIL

ANIL

Admin
Yükselmişsin birden :D Tabiki alınabilir ekran kartı iyi son oyunları oynayabilirsin. Tabi bazı oyunlarda ayarları kısman gerekebilir.
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
    Konu Sahibi
Yükselmişsin birden :D Tabiki alınabilir ekran kartı iyi son oyunları oynayabilirsin. Tabi bazı oyunlarda ayarları kısman gerekebilir.

Abi babamda bi öyle bi böyle ilk başta 2500'le başladım 1100'e düştüm şimdi 1600-1700 ideal :D Ayarları kısman gerekir derken nasıl yani abi anlayamadım :)
 
ANIL

ANIL

Admin


Abi babamda bi öyle bi böyle ilk başta 2500'le başladım 1100'e düştüm şimdi 1600-1700 ideal :D Ayarları kısman gerekir derken nasıl yani abi anlayamadım :)

Şunu demek istedim mesela Max Payne 3 yükledin bütün grafik ayarlarını en sonda oynamayabilirsin. Hafif kasmalar olabilir bunun için ayarlarla oynarsın düşürürsün görüntüden pek kaybın olmaz :oke:
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
    Konu Sahibi


Şunu demek istedim mesela Max Payne 3 yükledin bütün grafik ayarlarını en sonda oynamayabilirsin. Hafif kasmalar olabilir bunun için ayarlarla oynarsın düşürürsün görüntüden pek kaybın olmaz :oke:

Anladım abi sağolasın :oke: Özelden bi soru sordum abi bakarsan sevinirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
ismail
Cevap
4
Görüntüleme
622
ANIL
  • Anket
Cevap
7
Görüntüleme
995
Uhops
kaptanblack1
Cevap
5
Görüntüleme
835
muqiwara


Üst Alt