Konumu kapatan yöneticiyi kınıyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abandonware

abandonware

Üye
    Konu Sahibi
Konumu kapatan yöneticiyi kınıyorum.
Yasadışı paylaşılan PC yazılımlarının bulunduğu konuları kapatıp, mobil bölümlerde yasadışı bir biçimde link & uygulama paylaşımlarına müdehale edilmemesinden bahsettiğim konuya duyarsız kalıp, onu silen yöneticiyi kınıyorum.



Korsan paylaşımı yapan site ve yazılımların gün geçtikçe artması ve ciddi boyutlarda maddi kayıp getirmesi, ülke hükümetlerinin ve yargı kurumlarının bu konuda yaptırımlarına neden olmuştur. Ülkemizde de son yıllarda ticari kayba uğradığını belirten şirketler davalar açmakta ve mahkeme kararları çıkarmaktadır. Bu mahkeme kararları sonucunda, korsan paylaşım yapan internet sitelerine Türkiye içerisinden erişimi engellemektedir.

Zannedersem korsan mobil/pc farketmez.
 


haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Geçmiş olsun, her üyenin başına gelen bişey kafana fazla takma
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Artık gitmenin vakti geldi gibi :hmmm
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bir yöneticiyi veya kişiyi yada her hangi bir üyeyi eleştirmeden ve kınamadan önce ..aslını, gerçeğini, doğrusunu, yanlışını, tam öğrenmeden polemiğe girmeyin!

Yöneticimiz sadece denetime almış ve üst yönetime bildirmiştir.

Konu taşındığı taktirde üyeye Pm gider ve bilgilendirilir, ( Konunuz Reşwan tarafından çöp kutusuna taşınmıştır) şeklinde, bunu biliyor olmanız gerekirdi ! kapatıldığında ise konuya gerekli açıklamlar yapılır.

Keyifli forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe ve Samsunspor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
21
Görüntüleme
2K
PALA.
abandonware
Cevap
9
Görüntüleme
774
Reşwan
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
607
Albert Einstein


Üst Alt