Burak
Üye
Konularda anket açma ile ilgili.
merhaba.hepimizin bildiği gibi gectiğimiz günlerde (http://www.maxicep.com/konu-disi/sizce-yeni-nesil-nereye-gidiyor-anket-439436.html) isimli konuda tartısma çıkmıştı ve birçok üye uyarı almıstı.(ben dahil.)
önerime gelince;
bu tip anketlerde üyelerin birbiri ile tartısmamaları için,anketi açarken bir seçenek olabilir. örn:
''konu yorumlara kapalı kalsın,sadece ankete katılabilsinler'' gibi.
görüşlerinizi bekliyorum. teşekkürler.
önerime gelince;
bu tip anketlerde üyelerin birbiri ile tartısmamaları için,anketi açarken bir seçenek olabilir. örn:
''konu yorumlara kapalı kalsın,sadece ankete katılabilsinler'' gibi.
görüşlerinizi bekliyorum. teşekkürler.



bu arada ne konu açmışın dostum yaw 
