Konularda anket açma ile ilgili.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Konularda anket açma ile ilgili.
merhaba.hepimizin bildiği gibi gectiğimiz günlerde (http://www.maxicep.com/konu-disi/sizce-yeni-nesil-nereye-gidiyor-anket-439436.html) isimli konuda tartısma çıkmıştı ve birçok üye uyarı almıstı.(ben dahil.)

önerime gelince;

bu tip anketlerde üyelerin birbiri ile tartısmamaları için,anketi açarken bir seçenek olabilir. örn:
''konu yorumlara kapalı kalsın,sadece ankete katılabilsinler'' gibi.

görüşlerinizi bekliyorum. teşekkürler.
 


Samsun55''

Samsun55''

Üye
o zaman forumun ne anlamı kalıyor konuya yorum yazamıyacaksak :D

gereksiz bence :)

uyarı alalım daha iyi :ehe
 
Trackmania

Trackmania

Üye
Pek anlam veremedim doğrusu :hmmm bu arada ne konu açmışın dostum yaw :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Konu kilitlenip devam edilsin derim ama o zamanda altlarda kalır konu. o yüzden sırf anketlere ilgili bir bölüm açılabilir. Spor anketleri dışındaki anketler orada toplanabilinir ?
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Konu Kilitlenirse Oylama Yapılamıyorki Bildiğim :(
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Farketmedim :ehe Genellikle girmem anketli konulara :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Bencede Böyle Bir Konu İsabet Olmuş :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Konu kapatıldığında anket de otomatik olarak kapanıyor bildiğimiz üzere ...

Ben kullandığım oyu yorumum ile destekleyemiyorsam ne anlamı kalır oyumun ?

Ayrıca birbirimize saygı gösterip hakaret etmezsek konuyu kapattırmamis oluruz dipnot olsun bu da :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
vaybe konu ne hale gelmiş ben daha yeni gördüm. geçen bakmıştım yazmadım kaldı öyle. aslında tek anket seçeneği de pek konuyu canlı tutmuyor. hani olsa nasıl olur bilemem.? aslında herkez yorumunu iyi ve düşünerek yapsa hem forum adına, hem konu adına, hemde kendi adına. ortada bi sorun olmazdı.
 

Burak

Üye
    Konu Sahibi
vaybe konu ne hale gelmiş ben daha yeni gördüm. geçen bakmıştım yazmadım kaldı öyle. aslında tek anket seçeneği de pek konuyu canlı tutmuyor. hani olsa nasıl olur bilemem.? aslında herkez yorumunu iyi ve düşünerek yapsa hem forum adına, hem konu adına, hemde kendi adına. ortada bi sorun olmazdı.

kendini bilmez çok.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Gerek yok.

Anket seçenekleri üyelerin düşüncelerini tam yansıtmayabiliyor, bu nedenle yorum yazmak bir ihtiyaç üyeler için. Anketlerde tartışmaların çıkması normaldir. Forumun amacı da bu zaten, önemli olan tartışmaların seviyeli yapılması. Tartışma çıksa bile sıkıntı yaratmıyor. Siz tartışın biz çözeriz. :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
tartışmaya devam:ehe
 

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Gerek yok.

Anket seçenekleri üyelerin düşüncelerini tam yansıtmayabiliyor, bu nedenle yorum yazmak bir ihtiyaç üyeler için. Anketlerde tartışmaların çıkması normaldir. Forumun amacı da bu zaten, önemli olan tartışmaların seviyeli yapılması. Tartışma çıksa bile sıkıntı yaratmıyor. Siz tartışın biz çözeriz. :)

çözmek sizin işiniz :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt