Konu Silindi

Yararlı Oldumu

  • Evet

    Kullanılan: 17 73.9%
  • Hayır

    Kullanılan: 6 26.1%

  • Kullanılan toplam oy
    23

FeLonieS

Üye
Hiç önemli değil forumun amacı da bu zaten yardımlaşmak bilgi edinmek..
Evet cm11 romunu da bu şekilde flashlıyoruz, dosyasını da zaten maclaw'ın sitesinden edinebilirsiniz.
Benim fikrimi sorarsanız carbon daha iyi geliyor ama carbonun kötü yanı hep güncellemiyorlar sorunları oluyormuş ben 2 gün denedim. Şarjı yüzünden orijinal roma döndüm 4.1.2'ye yani.

Bana kalırsa ne bana ne de başkasının dediğine göre hareket edin sonuçta kişi isteklerine göre değişen birşey bu.
İkisini de 2,3 gün kullanın. Hangisi daha stabil gelirse onda kalın tavsiyem budur.
 
yani bizim yapacagimiz sey telefonu download moda alip cihazi usb ile pcye takip odinden kurulumu baslatmak.yani telefon romu atarken root ve teamwinde yukluyor olmasi lazim oyle demisdiniz bu iyi oldu rootla recoveryle ugrasmicam kendisi yuklesin
 

FeLonieS

Üye
yani bizim yapacagimiz sey telefonu download moda alip cihazi usb ile pcye takip odinden kurulumu baslatmak.yani telefon romu atarken root ve teamwinde yukluyor olmasi lazim oyle demisdiniz bu iyi oldu rootla recoveryle ugrasmicam kendisi yuklesin
Aynen öyle hocam.
 
peki siz aliyormusunuz imei yedegini ? custom rom yukleyince imei konusunda sorun oluyormu ?
 

akata35

Üye
beyler ben bu roma orjinal klavye yüklemek istiyorum var mı bir yolu yardımcı olursanız sevinirim.
 

akata35

Üye
ya arkadaşlar benim bir sıkıntım var. Menü ışıklarını kapatmama rağmen hala yanmaya ısrarla devam ediyor. Bunun nedeni nedir?
 
ya arkadaşlar benim bir sıkıntım var. Menü ışıklarını kapatmama rağmen hala yanmaya ısrarla devam ediyor. Bunun nedeni nedir?
Cm romlarda bln desteği mevcut. Google Play'e gir. BLN yazıp ilk çıkan programı indir. Orada yeşil active yazar. altında deactive gibi bir seçenek olmalı onu seç root yetkisini ver. Yazı kırmızı olduktan sonra uygulamayı silebilirsin.
 
Cm nin güncel sürümünü deneyen varmı nasıl olmuş tam stabilmi artık
 

yavuz14

Üye
Cm 11 suan stabil degil tam olarak
 

akata35

Üye
cevabın için çok teşekkür ederim
 

leqo35

Üye
rehberi görmüyor yapabilceğimiz bişi varmı bunun için
 
dosya yöneticisinden reber yedekledigin dosyaya gidip üzerine tıkla. rehber yada kişileri secerek tamam de.. bütün kişilerin aktarılacaktır.

ben hep öyle yapıyorum..
 

leqo35

Üye
teşekkürler işe yaradı