Twitter'da hala ses problemleri var. Ancak ses efektlerini kapatırsanız sorun kalkıyor ortadan. Eskiden okey uygulaması da cızırtı yapardı artık yapmıyor. Baya bi serileşmiş rom kalıcıyım gibi bu romda
Twitter'da hala ses problemleri var. Ancak ses efektlerini kapatırsanız sorun kalkıyor ortadan. Eskiden okey uygulaması da cızırtı yapardı artık yapmıyor. Baya bi serileşmiş rom kalıcıyım gibi bu romda
Wifi den gitmiyor mobilde her şey hızlıda Wifi de zor internete giriyorum nasıl duzeltirim bunun bi programı varmı acabaYeni sürümle birlikte varolan sesler ve şarj performasında yeni geliştirmeler var.
Wifi den gitmiyor mobilde her şey hızlıda Wifi de zor internete giriyorum nasıl duzeltirim bunun bi programı varmı acabaYeni sürümle birlikte varolan sesler ve şarj performasında yeni geliştirmeler var.
Ses problemi olmasa zaten hiç bir sorunu kalmayacak benim için. Şarjı gayet iyi.Yeni çıkan güncelleme ile rom stabilitesi daha iyi olmuş, şuanda tek sıkıntı ses galiba.Bu romda otomatik parlaklık ayarlama diye bir özellik var, acaba çalıştırabilen var mı?
Hocam sizde de cızırtı oluyor mu okey oyununda ve twitter oyununda seslerde cızırtı oluyor. Ve arada telefonun sesi biraz kısılıyor tuş sesi yani sonra ikinciye tıklamamda düzeliyor.
Hocam sizde de cızırtı oluyor mu okey oyununda ve twitter oyununda seslerde cızırtı oluyor. Ve arada telefonun sesi biraz kısılıyor tuş sesi yani sonra ikinciye tıklamamda düzeliyor.
yok kardeşim okey ve twitter bende yüklü değil yukleyip bakıvereyim ama tuslarda bi sorunum yok b yeni gelen guncellemeyi bi dene derim ufak sorunlar kaldırıldı diyor belkı o dur yine gecmesse maclaw ekibine bildirelim.
yok kardeşim okey ve twitter bende yüklü değil yukleyip bakıvereyim ama tuslarda bi sorunum yok b yeni gelen guncellemeyi bi dene derim ufak sorunlar kaldırıldı diyor belkı o dur yine gecmesse maclaw ekibine bildirelim.
Twitter'da ses efektleri kapatılırsa cızırtı sorunu ortadan kalkıyor. Okey'de de eski sürümlerde cızırtı sorunu yaşıyordum ancak en son sürümlerde problem yaşamadım.