Konu Silindi

Yararlı Oldumu

  • Evet

    Kullanılan: 17 73.9%
  • Hayır

    Kullanılan: 6 26.1%

  • Kullanılan toplam oy
    23

FeLonieS

Üye
26.01.2014 Yeni sürümü çıkmış indirip deneyeceğim, kuranlar yeni sürüm hakkında yorum yaparlarsa sevinirim.
 

yavuz14

Üye
Yükledim çoğu hatalar giderilmiş....
 

yavuz14

Üye
Herhangi bir ses yok şuan zaten SwiftKey ile telefondan yazıyorum
 
Twitter'da hala ses problemleri var. Ancak ses efektlerini kapatırsanız sorun kalkıyor ortadan. Eskiden okey uygulaması da cızırtı yapardı artık yapmıyor. Baya bi serileşmiş rom kalıcıyım gibi bu romda
 

FeLonieS

Üye
Twitter'da hala ses problemleri var. Ancak ses efektlerini kapatırsanız sorun kalkıyor ortadan. Eskiden okey uygulaması da cızırtı yapardı artık yapmıyor. Baya bi serileşmiş rom kalıcıyım gibi bu romda
Twitterda ses olmasa süper olurdu ama.
 

yavuz14

Üye
Evt ses yapıyor birde twettt gitmiyor
 
Tweet gidiyor sizde bir problem var sanırım. Twitterdaki cızırtıyı da ses efektlerini kapatarak hallettim.
 

yavuz14

Üye
Wifi den gitmiyor mobilde her şey hızlıda Wifi de zor internete giriyorum nasıl duzeltirim bunun bi programı varmı acabaYeni sürümle birlikte varolan sesler ve şarj performasında yeni geliştirmeler var.
 

FeLonieS

Üye
Wifi den gitmiyor mobilde her şey hızlıda Wifi de zor internete giriyorum nasıl duzeltirim bunun bi programı varmı acabaYeni sürümle birlikte varolan sesler ve şarj performasında yeni geliştirmeler var.
Ses problemi olmasa zaten hiç bir sorunu kalmayacak benim için. Şarjı gayet iyi.Yeni çıkan güncelleme ile rom stabilitesi daha iyi olmuş, şuanda tek sıkıntı ses galiba.Bu romda otomatik parlaklık ayarlama diye bir özellik var, acaba çalıştırabilen var mı?
 

cemoko19

Üye
Bende çalıştıramadım onu
 
Otomatik parlaklık çalışmıyor. Düğmeye tıklanmıyor zaten.
 
    Konu Sahibi
Otomatik parlaklık ve telefon kapalıyken sarja taktınızda acılmaz bu ıkı sorun daha cozulememıstır.
 

FeLonieS

Üye
Otomatik parlaklık ve telefon kapalıyken sarja taktınızda acılmaz bu ıkı sorun daha cozulememıstır.
Hocam sizde de cızırtı oluyor mu okey oyununda ve twitter oyununda seslerde cızırtı oluyor. Ve arada telefonun sesi biraz kısılıyor tuş sesi yani sonra ikinciye tıklamamda düzeliyor.
 
    Konu Sahibi
Güncel
Hocam sizde de cızırtı oluyor mu okey oyununda ve twitter oyununda seslerde cızırtı oluyor. Ve arada telefonun sesi biraz kısılıyor tuş sesi yani sonra ikinciye tıklamamda düzeliyor.

yok kardeşim okey ve twitter bende yüklü değil yukleyip bakıvereyim ama tuslarda bi sorunum yok b yeni gelen guncellemeyi bi dene derim ufak sorunlar kaldırıldı diyor belkı o dur yine gecmesse maclaw ekibine bildirelim.
 

FeLonieS

Üye
Bildirebilirseniz çok iyi olur hocam sırf bu sorun yüzünden romu kullanamıyorum.
 
Bildirebilirseniz çok iyi olur hocam sırf bu sorun yüzünden romu kullanamıyorum.
Twitter'da ses efektleri kapatılırsa cızırtı sorunu ortadan kalkıyor. Okey'de de eski sürümlerde cızırtı sorunu yaşıyordum ancak en son sürümlerde problem yaşamadım.
 
    Konu Sahibi
son surumu odin üzerinden kurdum ve okeyle twetter yükledim ne tuslarda ne de programlarda bır sorunla karsılasmadım .