Konu Açma Hakkında Bilgi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Konu Açma Hakkında Bilgi
Arkadaşlar Yada Adminler 2 Konu Açtım Ama Bu 2 Konu Başkaları Tarafından Açılmış Görünüyor
Gece Saatlerinde Konuyu Açtım Neden Böyle Oluyor
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Böyle bir şey olması söz konusu değil.
Konuların linklerini verir misiniz?
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Profiliniz kısmından açtığımız konulara bakılınca bana da oluyor
 

'Davut

Üye
Konularına bakacak olursak S60v5 bölümüne açıyorsun...Eğer daha önceden verilmiş bir konu verdiysen bu verdiğin konu silinir...
 

EroL

Emekli Yönetici
Link ver
 

DiaBLoS

Admin
Sizin açtığınız konular daha önce den açılmış olamaz mı ? Bu gayet normal ...
Demek istediğinizi daha net açıklar mısınız ?
 
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/symbian-os-v...t-this-n97-v-1-00-531-signed-dene-336357.html
http://www.maxicep.com/symbian-os-v9-4-series-60-rel-5-oyunlari/gears-1-0-a-336324.html
sitede yokken araştırdım google ve site uzerınden boyle konu acılmamıstı bu konuları actım konuları gordum ama benım tarafımdan degıl baska bı arkadas acmıs
acaba benden daha oncemı acmıs ama boyle olmasıda zor
ilk benım bulundugum foxpda konular yer alıyor ve ısım geregı onlınenım sık sık bakarım
 

Nadir

Emekli Yönetici
konularını neden açmadığımı profiline yazdım..burda konu açmana gerek yoktu..verdiğin linkler kırıktı doğal olarak açamadık..
 
    Konu Sahibi
profilimde pek bişey göremedim neyse öğrenmiş olduk teşşekürler
 

Nadir

Emekli Yönetici
her konusu açılmayan buraya konu açarsa işimiz var..
 

Praetor

Emekli Yönetici
Merak edilmesi o kadar da anormal değil elbette. Her konuda bir emek var. Ben de vaktinde ettim.
Ama bu konuda ilgili bölüm moderatörüyle iletişime geçerseniz daha iyi olur; özel mesaj yoluyla.
Çözemezseniz adminlerle iletişime geçin.
O da olmazsa konu açın

Konu çözüldüğüne göre,
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...