Kontör hırsızı

    Konu Sahibi
Kontör hırsızı
Arkadaslar, Bildiğiniz Gibi Vodafone'nun 5tl'lik Facebook Ve Twitter Paketini Aldım 5 Gün Önce Bitdi Paket Aşımıda Yapmadım Resim,Foto,Video.Şarki Vs
Başka Birşey Indirme Olayı Yok Ama Bitdi ?
 

mimaran

Üye
Haklı kazanç haksız kazanç orta da bir rekabet adam müşteri çekmek için herşeyi yapıyor diğerine de gecsen yine aynısını yaşayacaksın .farkeden birşey olmayacak
 

mimaran

Üye
Hepsi aynı kefede ucuz olan başka türlü çıkarıyor pahalı olan da hiç kimseyi önemsemiyor .
 
bu sorun senden kaynaklanıyor telefonun tarayıcısından değilde opera vb uygulama gibi giriyorsan face paketin bitmez tl len den düser tl biter ve sen paketin bitti sanırsın
Facebook paket kullanım şartını oku .