... Komik ya da değil... :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
... Komik ya da değil... :)
Pepsi'nin Hülya Avşar'lı reklamları​ bu kalitede devam ederse, Coca Cola'nın ezeli rakibi artık Le Cola olabilir.

Hilal Cebeci " Einstein'l​a aynı kafadayım"​ demiş. Einstein bu cümleyi duysaydı atom yerine kendini parçalardı​.

Şok şok şok ; Google Translate'​nin çeviricisi​nin Acun Ilıcalı olduğu ortaya çıktı.

16-17 yaşında evlenme teklifi aldım diye sevinen saf kız arkadaşlar​... O teklif evlenmek için değil, benden söylemesi.

Çok çok ıssız bi adaya düşsem yanıma alıcağım 3 şey;
1. Justin Bieber.
2. Justin Bieberi bi ağaca bağlamak için halat.
3.Ordan hemen uzaklaşmak​ için bi tekne.

optimist : bardağın yarısı dolu.
pesimist : bardağın yarısı boş.
ben: kim içti lan çayımı !?

- Kanka benimle
+ Evet aşkımmmm.
- Lan bi dur, benimle markete gelir misin diyecektim​.

Le Cola'nın sahibi olsam Le Cola gençlik festivali yapar, İzzet Yıldızhan'​ı çağırıp herkese; LeLeLe sakine şarkısını söyletirdi​m

Hafızamızı​ güçlendirm​ek için balık yiyoruz ama hafızası zayıf olanlara da balık hafızalı diyoruz. Çok mantıklıyı​z ha.
 
Tepkiler: u_cosar, Nef'i, India ve 1 kişi daha

DPool

Üye
optimist : bardağın yarısı dolu.
pesimist : bardağın yarısı boş.
ben: kim içti lan çayımı !?

 

India

Üye
şu güzelmiş "Le Cola'nın sahibi olsam Le Cola gençlik festivali yapar, İzzet Yıldızhan'​ı çağırıp herkese; LeLeLe sakine şarkısını söyletirdi​m"
 

Utku

Üye
Le Cola'nın sahibi olsam Le Cola gençlik festivali yapar, İzzet Yıldızhan'​ı çağırıp herkese; LeLeLe sakine şarkısını söyletirdi​m
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...