Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
klon imei li yurt dışı s3.
Sponsorlu Bağlantılar
StunnerDead
Üye
Konu Sahibi
klon imei li yurt dışı s3.
Arkadaşlar yaklaşık 1000 tl ye yurt dışı galaxy s3 alma imkanım var , yalnız şu klon imeili s3 lerde güncelleme sorunu dahil bir çok sorun çıkıyormuş şüphelendim iyice siz ne dersiniz bu konuda ?
canertopal
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
varsa 279 lira daha burdan al kafan rahat olur ithalatçı garantili ama illa yurt dışı ise nerden aldığınız falanda önemli güvenilir bilindik bir yerse sorun olmaz sanırsam
ensonkral06
Üye
bi sorun olmaz hiç olmadı odinle güncelleme yaparsın. illa kiesle yapcaksan onu da çözümü vardı
meme4
Üye
alma kardeşim çok pahalı bak mesala gold bir ara s3 999 tl ve paraf karta taksit yaptı firmaları her hafta sonu takip et indirim yapan bir yer bulursun kesin
papakudioflu
Emekli Yönetici
son bir aydır Bilgi Teknolojileri Kurumu klonlu imei ve sahte pasaport kaydi işlemleri konusunda aşırı sıkı bir takip başlattı. Bir ay icinde kilitlenen cihaz sayısı 16.000'i gecti. Bu yüzden bu tür riskli cihazlar alırken cok iyi araştırın 200-300 tl gibi farklar icin bu riskleri almayın. Cunku kapanan cihazi actirmak icin 300tl'ye kadar masrafa girebilirsiniz.
StunnerDead
Üye
Konu Sahibi
alacağım yer bi nevi tanıdık eğer kapanırsa gel yenıden açarım dedi adam ücretsiz şahsen şu an 1000 tl bile yok bende alacağım zamana kadar tamamlıyacağım yani maksimum 1000 tl bütçem var çok da cazip geliyor bu fıyata s3 ama şu imei sorunu yuzunden aldığıma pişman olurmuyum ?
tapatalk
Üye
benim cihaz ilk önce pasaport kayıtlıydı rom atarken imei uçtu yedekde almamıştım sonra 5 tl ye imei attırdım uzun zamandır kafam rahat
varsa 279 lira daha burdan al kafan rahat olur ithalatçı garantili ama illa yurt dışı ise nerden aldığınız falanda önemli güvenilir bilindik bir yerse sorun olmaz sanırsam
alacağım yer bi nevi tanıdık eğer kapanırsa gel yenıden açarım dedi adam ücretsiz şahsen şu an 1000 tl bile yok bende alacağım zamana kadar tamamlıyacağım yani maksimum 1000 tl bütçem var çok da cazip geliyor bu fıyata s3 ama şu imei sorunu yuzunden aldığıma pişman olurmuyum ?
Anlamadığımdan değil ama benim rom la felan işim olmaz . ha telefon 4.0.4 le gelirse guncelleme yaparım tek sorun da o bi alayım diyorum bi almayım diyorum da adam güvence veriyor telefonunda imei den dolayı bir sorun olursa gel yapayım diyor .