klon imei li yurt dışı s3.

Sponsorlu Bağlantılar

StunnerDead

StunnerDead

Üye
    Konu Sahibi
klon imei li yurt dışı s3.
Arkadaşlar yaklaşık 1000 tl ye yurt dışı galaxy s3 alma imkanım var , yalnız şu klon imeili s3 lerde güncelleme sorunu dahil bir çok sorun çıkıyormuş şüphelendim iyice siz ne dersiniz bu konuda ?
 


canertopal

canertopal

Üye
varsa 279 lira daha burdan al kafan rahat olur ithalatçı garantili ama illa yurt dışı ise nerden aldığınız falanda önemli güvenilir bilindik bir yerse sorun olmaz sanırsam
 
ensonkral06

ensonkral06

Üye
bi sorun olmaz hiç olmadı odinle güncelleme yaparsın. illa kiesle yapcaksan onu da çözümü vardı
 
meme4

meme4

Üye
alma kardeşim çok pahalı bak mesala gold bir ara s3 999 tl ve paraf karta taksit yaptı firmaları her hafta sonu takip et indirim yapan bir yer bulursun kesin
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
son bir aydır Bilgi Teknolojileri Kurumu klonlu imei ve sahte pasaport kaydi işlemleri konusunda aşırı sıkı bir takip başlattı. Bir ay icinde kilitlenen cihaz sayısı 16.000'i gecti. Bu yüzden bu tür riskli cihazlar alırken cok iyi araştırın 200-300 tl gibi farklar icin bu riskleri almayın. Cunku kapanan cihazi actirmak icin 300tl'ye kadar masrafa girebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: avcitalip
StunnerDead

StunnerDead

Üye
    Konu Sahibi
alacağım yer bi nevi tanıdık eğer kapanırsa gel yenıden açarım dedi adam ücretsiz şahsen şu an 1000 tl bile yok bende alacağım zamana kadar tamamlıyacağım yani maksimum 1000 tl bütçem var çok da cazip geliyor bu fıyata s3 ama şu imei sorunu yuzunden aldığıma pişman olurmuyum ?
 
tapatalk

tapatalk

Üye
benim cihaz ilk önce pasaport kayıtlıydı rom atarken imei uçtu yedekde almamıştım sonra 5 tl ye imei attırdım uzun zamandır kafam rahat
 
avcitalip

avcitalip

Üye
varsa 279 lira daha burdan al kafan rahat olur ithalatçı garantili ama illa yurt dışı ise nerden aldığınız falanda önemli güvenilir bilindik bir yerse sorun olmaz sanırsam

gittigidiyor'da 1.085 TL :evet:


- - - Eklendi - - -

alacağım yer bi nevi tanıdık eğer kapanırsa gel yenıden açarım dedi adam ücretsiz şahsen şu an 1000 tl bile yok bende alacağım zamana kadar tamamlıyacağım yani maksimum 1000 tl bütçem var çok da cazip geliyor bu fıyata s3 ama şu imei sorunu yuzunden aldığıma pişman olurmuyum ?

bence olursun :evet:
 
badmus

badmus

Üye
Telefoncu.com 'a bak :oke:
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
    Konu Sahibi
benim cihaz ilk önce pasaport kayıtlıydı rom atarken imei uçtu yedekde almamıştım sonra 5 tl ye imei attırdım uzun zamandır kafam rahat

Anlamadığımdan değil ama benim rom la felan işim olmaz . ha telefon 4.0.4 le gelirse guncelleme yaparım tek sorun da o bi alayım diyorum bi almayım diyorum da adam güvence veriyor telefonunda imei den dolayı bir sorun olursa gel yapayım diyor .


- - - Eklendi - - -



gittigidiyor'da 1.085 TL :evet:


- - - Eklendi - - -



bence olursun :evet:

KDV dahil 1279 :) ya cidden almak istiyorum bu telefonu çunku bu saatden sonra orta derece bir telefon almak istemiyorum.


- - - Eklendi - - -

Telefoncu.com 'a bak :oke:

1080 lira gözüküyor s3 bu site ne ayak ? :D


- - - Eklendi - - -

yoh mu yardım edecah ?
 


Üst Alt