Klavyeli ve Dokunmatik Bir Telefon lazım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Klavyeli ve Dokunmatik Bir Telefon lazım :)
Arkadaşlar benim bi arkadaş telefon almaya karar verdi :) 600-650 :tl: arasın hem dokunmatik hem de klavyeli bir telefon almak istiyor :) Yardımcı olursanız sevinirim :)

Htc chacha istemiyor onuda söyleyim :)

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
e6 veya e7 kardeşim :) e7 bulabilirse tavsiye ederim.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
E7 ..
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
saolun arkadaslar :-)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
E6 olabilir.E7de dokunmatik ekranı daha büyük klavye ayrı açılıyor.E7 daha iyi olur ama fiyat olarak bilemiyorum.
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
E7 iyi olur bence
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
E7'yi tavsiye ederim 700'e aldım satmak istedim 300TL verdiler vazgeçtim belirttiğiniz fiyata rahatça bulabilirsiniz E7'yi :)
 
komando04

komando04

Üye
E7'yi tavsiye ederim 700'e aldım satmak istedim 300TL verdiler vazgeçtim belirttiğiniz fiyata rahatça bulabilirsiniz E7'yi :)

e6 ile takas düsünürmüsün kardes üstüne biraz veririm 14ay garantisi var daha
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
nokia n900 diyorum, başka bişey demiyorum :)
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye


e6 ile takas düsünürmüsün kardes üstüne biraz veririm 14ay garantisi var daha

Allah razı olsun sağolasın kardeş, benim cihazında 15-16 ay kadar garantisi var ama cihaza alıştım seviyorum da zaten 4 ay sonra askere gidicem askere gidince de telefonu kardeşime vercem :) teklifin için teşekkürler ama satmıyorum :)
 
komando04

komando04

Üye
Allah razı olsun sağolasın kardeş, benim cihazında 15-16 ay kadar garantisi var ama cihaza alıştım seviyorum da zaten 4 ay sonra askere gidicem askere gidince de telefonu kardeşime vercem :) teklifin için teşekkürler ama satmıyorum :)

eyvallah tamam kardesim sağol
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
e7 güzel tercih .. saolun :) Peki bu kriterlerde htc chacha dışında android cihaz var mı :)
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
samsungun bir modeli vardı ama işini göreceğini sanmıyorum :D
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
​Samsung Galaxy Pro
 
aleranol

aleranol

Üye
samsung pro olmali biraz bakarsan bulursun. bi arkadaşımdan var klavyeli ve dokunmatik. ekranı cok iyi değil haberin olsun. bence e7al ama sen bilirsi.
 
codblackops2

codblackops2

Üye
galaxy pro hiç duymadım :hmmm

Sony xperia pro olmasın?
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
samsung pro diye bişey vardı galiba yaa Nokia E6 görünümlü bi cihazdı klavye -dokunmatik ekran :) yanılıyor muyum acabaaa??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt