CasuS_87
Üye
E7'yi tavsiye ederim 700'e aldım satmak istedim 300TL verdiler vazgeçtim belirttiğiniz fiyata rahatça bulabilirsiniz E7'yi![]()
e6 ile takas düsünürmüsün kardes üstüne biraz veririm 14ay garantisi var daha
teklifin için teşekkürler ama satmıyorum 
Allah razı olsun sağolasın kardeş, benim cihazında 15-16 ay kadar garantisi var ama cihaza alıştım seviyorum da zaten 4 ay sonra askere gidicem askere gidince de telefonu kardeşime vercemteklifin için teşekkürler ama satmıyorum
![]()
eyvallah tamam kardesim sağol

Rica ederim askerliğim olmasaydı satmayı düşünürdüm ama kusura bakmayın lütfen iyi forumlar![]()
samsung pro olmali biraz bakarsan bulursun. bi arkadaşımdan var klavyeli ve dokunmatik. ekranı cok iyi değil haberin olsun. bence e7al ama sen bilirsi.

