Pure Life
Üye
Bak aslında bunun dersini van hoijidonktan alsan çok iyi olur. Bu konunun uzmanı yawrucumbende burdan sesleniyorum niye bana hep armutun sapı geliyo ben sevdiğim insana değer veririm bazen ipin ucu kaçıyo galiba ama bu bana göre normal hepsinin biyerleri kalkıyo yokmu şöyle harbi bi kız değer verilmeyi hakeden
Guzin teyze problem büyük.![]()
Açıl teyzene evladım
derdinin ilacı bende 




