Kızlar bir erkeğin önce neresine bakar?

  • 7 Mayıs 2011
  • 28441 Okunma
  • 302 Cevap

0/5, 0 Oy
  1. Kızlar bir erkeğin önce neresine bakar?

    * Gözüne

    * Kaşına

    * Boyuna

    * Kilosuna vs

    forumda http://www.maxicep.com/gereksiz-mes...uzde-ilk-once-neresine-bakarsiniz-443934.html

    konusunu görunce bende tam tersi sizin fıkırlerınızı merak ettım kızlar:sarıl:

    önce ben söyleyım gülüşüne gözlerine dişlerine bakarım bide:evet:

    sonra bütün olarak ele alırım:ehe
     


    Yazan: Tuba.Erva
    Elektr0, enginzz, -efşan ve 12 kişi daha bunu beğendi.
  2. gozune boyuna kasına ama ilk GOZUNE

    ----------Eklendi @ 12:38:31 ---------- Yazıldı @ 12:30:34 ----------

    (L)aslında en onemlısı gozlerıne bakarım gozlerını kacırmazsa sorun yok demetır
     
    Elektr0, enginzz, -efşan ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  3. ''Göz gördüğünü sevmez, sevdiğini görür'' diye bir söz varmış. Bu açıkladı sanki benim fikrimi. Ama gözler önemli tabii.
     
  4. gözler kalbin aynasıdır derler ya cıdden masumıyetı simgeliyo bıkac kısıde gördum ben bunu
    oyuzden önemlı bakış açısı işte :sarıl:
     
  5. bakmak istiyorum ama hep saklı tutuyorlar:ehe.
    yani kendilerini oldukları gibi göstermeselerde ilk görüşte muhakkak göz teması önemlidir diye düşünüyorum.:d:
     
    -efşan, Sandrake, 'Şeref' ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  6. aynen ole eger bır erkek gozlerını kacırıyorsa bı sorun vardır. suanna kadar gozlerını kacırmayan bırını tanımadım:D
     
    -efşan, Sandrake ve Cezzbedici3 bunu beğendi.
  7. ilk durumu soruyorz zaten sonradan cıkıyo tabı ortaya görunen dısındakı asılları o da karakter oluyo zaten:evet:


    ----------Eklendi @ 12:47:47 ---------- Yazıldı @ 12:47:22 ----------

    ben tanıdım merak etme gözlerde bıtmıyo bseyler :D
     
    buketcik bunu beğendi.
  8. enseye bakanlarda var değilmi tuba:kop:
     
    -efşan, Cezzbedici3, pelın_ ve 1 kişi daha bunu beğendi.

  9. dogrudur ama nebılıyım işte gozler dıyoruz da tabıkı başka seylerde var:D


    ----------Eklendi @ 12:51:11 ---------- Yazıldı @ 12:50:01 ----------

     
    Tuba.Erva bunu beğendi.
  10. bende kirli sakalı cok severım
    uzun sac tipe göre yakısıyo tabı :D ama genelde kısa severım
    bide küpe bazı erkeklere cok yakısıyo:islik
     
  11. bizden başka bakan yok galıba:D BUKET ERVA PELIN:)
     
  12. misafir üyelerde var:ehe
    Şu anda 7 kişi bu konuyu okuyor. (4 üye ve 3 misafir)
    Tuba_erva Εthnic minoo+ buketcik+

    selamlar onlarada :P:
     
  13. Been sopa:
     
    Cezzbedici3, buketcik ve Tuba.Erva bunu beğendi.
  14. forumda ;
    gördüklerimin aslında ilk önce konulara verdiği cvplara bakarım o sayede kişiliğini az çok ortaya koyacaktır.gerçek ortamdada önce kişilik değilmi.
    ama ilk görüşte şöyle baştan aşağı bi süzmek lazım :ehe.
    onlar öyle yapıyorlarya:hmmm


    ----------Eklendi @ 12:57:13 ---------- Yazıldı @ 12:56:01 ----------

    sensiz olurmu çikolatalı pastam:sarıl:
     
    Tuba.Erva bunu beğendi.
  15. şöyle bir süzelım bakalım boyunu posunu:ehe
     
    buketcik bunu beğendi.
  16. helede takım elbıse hafıf kırlı sakal bıde kupe tmm işte bunn neresıne bakılmazkı:D:islik:islik
     
    ebuş..., buketcik ve Tuba.Erva bunu beğendi.
  17. gözlerine,burnuna :ehe
     
    Tuba.Erva bunu beğendi.
  18. genel olarak herkes göze bakıyo orası kesın:ehe
     
  19. ben körü körüne gittim bakmadan gormeden:ehe
     
  20. abla alemsın:ehe:ehe
     
    s@hr@ bunu beğendi.
Yüklüyor...
18/09/2018 - 22:06