5800 cı
Üye
-
Konu Sahibi
-
pardon bilmiyorum olacaköylede kızın adını bilmiyorumki yav
nasıl fikir?inşallah yaparım abisi lanet olsun bugün kızı gördüm ama hiçbişe söyleyemedim tutuldum kaldım anasını satacam böyle işin haa neyse yarın cuma mübarek gün cuma günü açıklasam büyük allahımda yardım eder inşallah ooffffffff yaaaaa
--------------- Ekleme ---------------
ama diyeceğim laf aynen şu ''pardon merhaba günaydın kusuruma bakmazsanız size birşey söylemek istiyorum ''diyecem oda ''söyleyebilirsin'' dicek''eğer sizde isterseniz sizinle tanışmak istiyorum dicem sizi her sabah görüyorum gerçekten çok güzelsiniz tanışabilirmiyiz dicem oda evet derse ben burak memnun oldum dicem hayır derse beni dinlediğin için teşekkür ederim der götüme baka baka giderim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?