Kitlenen N8`ya Nasil reset atilir ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mahir_tanir

mahir_tanir

Üye
    Konu Sahibi
Kitlenen N8`ya Nasil reset atilir ?
merhaba arkadaslar benim n8 arada kullanirken kitleniyor ve kapatamiyorum beklemek zorundayim kendi acilasiya ama bazan 2 saat 3 saat acilmiyor bunun icin ne yapabilirim hic bir sey casilmiyor tesekurler ...:allalla:
 


Emre-45

Emre-45

Üye
Kullanim klavuzunu okusaydiniz keske. Acma kapama tusuna basili tutun kapanacaktir. 3kere titreyene dek elinizi cekmeyin.
 
uribaju

uribaju

Üye
2-3 saat nasil dayandin :D
 
catdog136

catdog136

Üye
benim c7de kitleniyor nadirde olsa, bekleyince 1dk açılıyor ama ben ona bile beklemeye dayanamıyorum sen nasıl 2-3 saat dayanıyorsun hayret :D
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
arkdasim format atmayi dene nasil olucak dersen.kapaliyken ses alt dugmesine+camara dumesine+menu tusuna ayni anda basili tut ve acma kapama dugmesine basili tut birkez titreyince acma kapama tusunu birak oburlerini nokia yazana kadar basili tut yazi cikinca birak.ovi magaza ve sosyal ag baglantisi silinebilir onun icinde tekrar guncelleme yukle.boylece kurtulursun beklemekten.
 

nonamex

Üye
arkdasim format atmayi dene nasil olucak dersen.kapaliyken ses alt dugmesine+camara dumesine+menu tusuna ayni anda basili tut ve acma kapama dugmesine basili tut birkez titreyince acma kapama tusunu birak oburlerini nokia yazana kadar basili tut yazi cikinca birak.ovi magaza ve sosyal ag baglantisi silinebilir onun icinde tekrar guncelleme yukle.boylece kurtulursun beklemekten.

Hocam ne yaptın, o cihaz kilitlenince tekrar başlatmayı sormuş sadece. Sen tüm bilgilerini sildireceksin yanlışlıkla :ehe:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
arkdasim format atmayi dene nasil olucak dersen.kapaliyken ses alt dugmesine+camara dumesine+menu tusuna ayni anda basili tut ve acma kapama dugmesine basili tut birkez titreyince acma kapama tusunu birak oburlerini nokia yazana kadar basili tut yazi cikinca birak.ovi magaza ve sosyal ag baglantisi silinebilir onun icinde tekrar guncelleme yukle.boylece kurtulursun beklemekten.

Hocam format gerektirecek bir şey yok.

Konu sahibi arkadaş, telefon kilitlendiği zaman açma-kapama tuşuna 8 saniye basılı tutman yeterli (telefonun 3 kere titremesi gerekir).
 
birmot

birmot

Üye
böyle bi konudaha vardı arkadaşlar pil bitene kadar bekliyomuş:aha:
 
fireman87

fireman87

Üye
20-25 saniye boyunca kapatma tuşuna basmalısın, reset atıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt