Kinoni Remote Desktop v.1.02 Signed

yutkun

Üye
adamın kralısın sen.... kalite yayıldı koptu gidiyor valla
 
Tepkiler: najanaja

Ns_Lion

Üye
wifidende oluyomu bu

---------- Eklendi @ 20:49:21 ---------- Yazıldı @ 20:47:02 ----------

gerçi daha usb debnde bağlanamadım ama
 

'Sefer

Üye
valla telefonum hackli ama o 1.ci uygulamayı yüklerken güncelleştirme hatası alıyorum
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
wifidende oluyomu bu

---------- Eklendi @ 20:49:21 ---------- Yazıldı @ 20:47:02 ----------

gerçi daha usb debnde bağlanamadım ama

zaten wifi üzerinden bağlanıyo kardeş usb falan olmuyo yani


---------- Eklendi @ 23:46:04 ---------- Yazıldı @ 23:43:55 ----------

valla telefonum hackli ama o 1.ci uygulamayı yüklerken güncelleştirme hatası alıyorum

güncelleştirme hatası veriyosa o uygulamanın başka bi versiyonu telde mevcut demektir istersen onu es geç diğer ikisini kur da dene bi. O 1. uygulama her neyse bi tek benim telde yokmuş heralde direkt kuruldu benim tele
 

5800v60

Üye
allah ne muradın varsa versin be kardeşim.sen dahisin valla.helal olsun.603 ten pc yi yönetiyorum sayende.
 
Tepkiler: najanaja
Arkadaşım eyvallah sağol,belle yüklü n8 de sorunsuz yüklendi vede harika çalıştı.umarım süre kısıtlamalı vs.değildir.
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
allah ne muradın varsa versin be kardeşim.sen dahisin valla.helal olsun.603 ten pc yi yönetiyorum sayende.

rica ederim kardeş güle güle kullan


---------- Eklendi @ 23:19:20 ---------- Yazıldı @ 23:18:19 ----------

Arkadaşım eyvallah sağol,belle yüklü n8 de sorunsuz yüklendi vede harika çalıştı.umarım süre kısıtlamalı vs.değildir.

rica ederim dediğim gibi ben kaç kere bağlandım ilk denemem de 15 dk civarı bağlı kaldım şimdilik hiç bi sorun yok mükemmel çalışıyo
 

sameet33

Üye
harikasın yani ne diyiym sayende gece yataktayken masaüstüye bağlanıp şarkı değiştirebilicem çok teşekkür ederim
 
Tepkiler: najanaja
ben ip adresi programa girdigim sifreyi netten ip adresine baktim onu da girdim ama bi turlu bana mısın demedi... tel c7 belle kaçak yuklu bi çare lutfen...

- - - Eklendi - - -

hep ilk ekrana donuyor tel de...
 

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
ben ip adresi programa girdigim sifreyi netten ip adresine baktim onu da girdim ama bi turlu bana mısın demedi... tel c7 belle kaçak yuklu bi çare lutfen...

- - - Eklendi - - -

hep ilk ekrana donuyor tel de...

walla bilemicem kardeş ben ilk kulandığımda proyu açtım direkt benim pc yi gördü ip ide yazıyodu bağlan dedim pc de belirlediğimiz şifreyi istedi girdim sorunsuzca bağlandı daha sonraki bağlantılarda şifre falan istemiyo otomatikmen bağlanıyo yani hiçbi sorun yaşamadım senin sorunun hakkında bi fikrim yok maalesef.
 

eshot96

Üye
pro deyil arkadaşlar...
 

u_cosar

Üye
Teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

OG_Ömer

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja

yeauw

Üye
tşkkrler süper
 
Tepkiler: najanaja