kin tutar mısınız?

kin tutar mısınız?


  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
    Konu Sahibi
kin tutar mısınız?
-evet tutarım

-hayır tutmam

-bilmiyorum beni tanıyanlara sorun




oy ve yorumlarınızı bekliyorum..
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi
koca forumda bir tek ben kin tutuyormuşum arkadaş
 
Tepkiler: vapur dumanı

__xXx__

Üye
çok güzel kin tutarım tuttum mu bırakmam
 
Tepkiler: SHS
tutarım çok piste bela olurum
 
Tepkiler: SHS
Kin Ne Ki

----------Eklendi @ 23:22:05 ---------- Yazıldı @ 23:20:46 ----------

Hayır Tutmam Ama Emin De Değilim Yani
 
Tepkiler: SHS
Kin nedir arkadaslar bi tur ibadetmi bu oruç gibi ???
 
Tepkiler: SHS
ihtirasla karışık intikam duygusu
 
Tepkiler: SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi

onun için ayrı konu açarız

----------Eklendi @ 08:13:07 ---------- Yazıldı @ 08:12:27 ----------

Kin nedir arkadaslar bi tur ibadetmi bu oruç gibi ???

arkadaş açıklamış güzelce: ihtirasla karışık intikam duygusu

----------Eklendi @ 08:14:06 ---------- Yazıldı @ 08:13:07 ----------

Kin Ne Ki

----------Eklendi @ 23:22:05 ---------- Yazıldı @ 23:20:46 ----------

Hayır Tutmam Ama Emin De Değilim Yani

açıklandı bak, oku ve bi daha düşün..

----------Eklendi @ 08:17:05 ---------- Yazıldı @ 08:14:06 ----------

arkadaşlar sorumun açıklaması şu: bazı insanlar yaşadığı olaylar karşısında hemen reaksiyon gösterirler, hemen tepki verirler, kin tutmazlar.. bazıları (benim gibi) içine atar biriktirir biriktirir kinlenir iyice sonra patlar..bazıları da kendini bilmediği için üçüncü şıkkı ekledim.. saygılar
 
düşmanlarıma karşı genelde tutarım ama belli olmaz
 
Tepkiler: SHS
Kin ne ki diye şakasına dedim bilmeyen yoktur heralde
 
Tepkiler: SHS

pelın_

tutamıyorum lanet olsun
 
Tepkiler: SHS
yerine göre tutarım ama öyle çok kinci biri değilimdir
 
Tepkiler: SHS

pelın_

ifade orucuna mı girdin sende

----------Eklendi @ 20:40:54 ---------- Yazıldı @ 20:40:37 ----------


inanmam
,

valla beni bilen bilir kin tutamam ben çok kızarım ama ne küs kalırım nede kin tutarım bi kişi harıç
 
Tepkiler: SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
,

valla beni bilen bilir kin tutamam ben çok kızarım ama ne küs kalırım nede kin tutarım bi kişi harıç

seni çok üzmüş, kırmış olmalı, deşmiycem, tadımızı bozmayalım
 

pelın_

aynen öle k
 
Tepkiler: SHS
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...