Utku
Üye
Kimse kalmamış, tekrar geri döndüm
Merhabalar ben yıllar önce forumun altın yıllarında buradaydım. S60v5 ve s'3 döneminde...
Şimdi tanıdık kimse kalmamış.
Nadir adlı üyeye noldu acaba öldü mü kaldı mı? en son 3 yıl önce girmiş
Ne oluyor neler değişti sitede eski yoneticilerden kaldiysa taniyan olur beni
)
Şimdi tanıdık kimse kalmamış.
Nadir adlı üyeye noldu acaba öldü mü kaldı mı? en son 3 yıl önce girmiş

Ne oluyor neler değişti sitede eski yoneticilerden kaldiysa taniyan olur beni
)


benim zamanimda hatirladiklarim paranoya, qimoo, the cellatm gibi isimler.
Hoşgeldin