FeC!
Üye
Kim Hangi Silahları Seviyor?
Şimdi silah zaralıdır şöyledire falan gerek yok. Başlamayın hemen.
Arkadaşlar herkes hangi silahı sevdigini ve neden sevdigini yazsın.
Hem bilgi alışverisi falanda olur. Guzel olur. 4-4 dü 3-5 di falan onlarda olur. Her turlu silah sistemine açığız. Tabancasından Tufegine Tankından Helikopterine...
Başlıyoruz. Mobil olmasam resim de eklerdim ama.
1. M4 vazgecilmezim.
2. M134 ateş gücü çok iyi.
3. FGM-148 Javelin Lafa gerek yok.
4. M82 Tam bir canavar. .50 kalibrelik AMT
Daha var da aklıma gelmiyor.
Sıra sizde.
- - - Eklendi - - -
M1 Abrams ile Mil Mi-24 Hind ı unuttum.
Arkadaşlar herkes hangi silahı sevdigini ve neden sevdigini yazsın.
Hem bilgi alışverisi falanda olur. Guzel olur. 4-4 dü 3-5 di falan onlarda olur. Her turlu silah sistemine açığız. Tabancasından Tufegine Tankından Helikopterine...Başlıyoruz. Mobil olmasam resim de eklerdim ama.
1. M4 vazgecilmezim.
2. M134 ateş gücü çok iyi.
3. FGM-148 Javelin Lafa gerek yok.

4. M82 Tam bir canavar. .50 kalibrelik AMT
Daha var da aklıma gelmiyor.

Sıra sizde.

- - - Eklendi - - -
M1 Abrams ile Mil Mi-24 Hind ı unuttum.




