Kim Hangi Silahları Seviyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Kim Hangi Silahları Seviyor?
Şimdi silah zaralıdır şöyledire falan gerek yok. Başlamayın hemen.

Arkadaşlar herkes hangi silahı sevdigini ve neden sevdigini yazsın. :) Hem bilgi alışverisi falanda olur. Guzel olur. 4-4 dü 3-5 di falan onlarda olur. Her turlu silah sistemine açığız. Tabancasından Tufegine Tankından Helikopterine...


Başlıyoruz. Mobil olmasam resim de eklerdim ama.

1. M4 vazgecilmezim.
2. M134 ateş gücü çok iyi.
3. FGM-148 Javelin Lafa gerek yok. :ehe
4. M82 Tam bir canavar. .50 kalibrelik AMT


Daha var da aklıma gelmiyor. :d:


Sıra sizde. :ehe

- - - Eklendi - - -

M1 Abrams ile Mil Mi-24 Hind ı unuttum. :ehe
 


GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
yurtta baris dunyada baris
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bu arkadaş çok counter oynuyor :ehe
 
doctorrr

doctorrr

Üye
harbiden bırak şu counter ı zararlı :D
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Ya kantır ezik geliy bana. :D gerci son versiyonları oynamafım ama. :D P90 ın kovanları hala sagdan mı cıkıyor? :D
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Mancınık
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kılıç :) Kılıç sporlarına da ilgim vardır. Eskrim gibi.

Modern silah olarak Beretta
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hepsi. Tüm modellerinin ayrı bir çekiciliği var bana göre :D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
tamam ya ak47 çünkü kankamın adının başharfleri
 
tempestshine

tempestshine

Üye
oklava :D
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Her türlü sniper. En sevdiğim scoped kar98(cod'dan:D)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Annenin fırlattığı terlik. Güdümlü, tahrip edici özelliği yüksek.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Aw50f

Sniper Tüfeği 50 Calibre
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Aw50 Candır :d:
 
__xXx__

__xXx__

Üye
en başta tabiki mavzer


sonra desert eagle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt