Razzers
Üye
-
Konu Sahibi
-
napacan la kilisede?.
Kilsieye gidersen sakın mum yakma, mum yakarsan kabul etmiş olursun dinden çıkarsın
Paylaştığın resimdeki kiliseye gitmiştim
Bu arada, yakılmış ama sönmüş mumu ben tekrar yakmıştım, dinden çıkmış olurmuyum?
Ben Meryem Ana'ya gitmiştim evine girdik içerde ağlayanlar zırlaynlar arkadan efkarlı bi müzik enaam noluyo lan dedimGittim papaz efendiyi buldum dedim dayı içerde niye ağlıyolar adam anlamadım Dayı? dedi Bizim orada büyüğe dayı derler dedim baya bi muhabbet ettik orası hacmıs biz Kabe'ye gidiyoz Hacı oluyoz onlar İzmir'e geliyo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?