Kiliseyi Merak Ediyorum.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Razzers

Üye
    Konu Sahibi
Kiliseyi Merak Ediyorum.
Evet kiliseyi çok merak ediyorum nasıl bir ortam acaba
Kiliseye girerken bir şey yapmama gerek var mı sonra kovmasınlar beni

birini bulmam lazım tek gidemem
 
Ne yapacaklar ya, buldun mu dal içeri.
 

The East

Üye
Sinif gibi siralar var ama masa yok papazlar pederler turku soyluyor siralar eskitilmis antik yunan haasi verilmis sahne var en ustte zil zil calinca ayin yapiyorlar dua kendi ilahileri falan

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

Razzers

Üye
    Konu Sahibi
kimse doğru dürüst cevap vermemiş taksimde var bi kilise oraya gitmeyi düşünüyorum,
adını tam bilmiyorum ama resim var
 

The East

Üye
Bizim burdada var kartal da

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

nazlican

Üye
Kartaldaki surp nisan ermeni kilisesi ama küçük taksimdeki büyük sen oraya git..
 
Kilsieye gidersen sakın mum yakma, mum yakarsan kabul etmiş olursun dinden çıkarsın
 

zombaka

Üye
bende merak ettim ama içeri almadılar
 

Mert

Üye
Paylaştığın resimdeki kiliseye gitmiştim
Bu arada, yakılmış ama sönmüş mumu ben tekrar yakmıştım, dinden çıkmış olurmuyum?
 

Razzers

Üye
    Konu Sahibi
Paylaştığın resimdeki kiliseye gitmiştim
Bu arada, yakılmış ama sönmüş mumu ben tekrar yakmıştım, dinden çıkmış olurmuyum?

bi mum yakmayla olacak iş değil.. önemli olan inancın.
 
Ben Meryem Ana'ya gitmiştim evine girdik içerde ağlayanlar zırlaynlar arkadan efkarlı bi müzik enaam noluyo lan dedim Gittim papaz efendiyi buldum dedim dayı içerde niye ağlıyolar adam anlamadım Dayı? dedi Bizim orada büyüğe dayı derler dedim baya bi muhabbet ettik orası hacmıs biz Kabe'ye gidiyoz Hacı oluyoz onlar İzmir'e geliyo
 

Razzers

Üye
    Konu Sahibi

hahha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...