Kibrit çöpünden,çöpten adam yapmak:D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
Kibrit çöpünden,çöpten adam yapmak:D
Arama motorunu karıştırıp,neler yapıldığına baktım.
Neler yapılmamış ki.
Dayının birisi gitar bile yapmış;

Yaksam acaba ne ile yanar.
Yada dayı ne içtin de onu yaptın:gul:
 


recep er

recep er

Üye
güzel bi hobi bol zamanı olana :alkis
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi

Bu soğuk kış günün de,güzel yanar:d:
 
3mremr3

3mremr3

Üye
Kaleyi güzel yapmışlar.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
ben ev yapardım :)
 
maxirabit

maxirabit

Üye
    Konu Sahibi
Yeni bir akım başlatıcağım,kokmuş çoraplarımdan kazak yapıcam:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt