_Diazem_
Üye
keşke canımı yakmasaydın...
Sadece zaman mıydı ÜZERİNDEN GEÇEN derken sen ? Sustun .."
Bence susmak yasanmisliklarin üzerine dökülen tuz du..Keske canim bu kadar yanmasaydi ve keske senden bu kadar cabuk gecmeseydim..
Keske zamana karsi bu kadar korkularim olmasaydi ve zaman bir su gibi akip gecmeseydi üzerimizden..şimdiyse Ayrılık Havayolları'nın birinci sınıf koltuğunda bir meçhule gidiyorum,bilincim yalnızlığın basıncından tıkalı. Şimdi hostes gelir de "Ne arzu edersiniz" diye sorsa ,ve " O'nu geri istiyorum" desem, uçağın rotasını sana çevirirler mi acaba merak ediyorum?
Bence susmak yasanmisliklarin üzerine dökülen tuz du..Keske canim bu kadar yanmasaydi ve keske senden bu kadar cabuk gecmeseydim..
Keske zamana karsi bu kadar korkularim olmasaydi ve zaman bir su gibi akip gecmeseydi üzerimizden..şimdiyse Ayrılık Havayolları'nın birinci sınıf koltuğunda bir meçhule gidiyorum,bilincim yalnızlığın basıncından tıkalı. Şimdi hostes gelir de "Ne arzu edersiniz" diye sorsa ,ve " O'nu geri istiyorum" desem, uçağın rotasını sana çevirirler mi acaba merak ediyorum?
