Keremcem Aveaya Geçti !!! Hikayesi :)))

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mbemurat

mbemurat

Üye
    Konu Sahibi
Keremcem Aveaya Geçti !!! Hikayesi :)))
Son zamanlarda otobus duraklarındaki reklam panolarında gözünüze çarpmıştır,keremcemin numarasını aveaya taşıdığıyla ilgili bi reklam bu,ama işin ilginç yanı keremcem aveadan çabuk sıkıldı heralde ve turkcelle dönüş yaptı. 17-12-2008 tarihinde kanyon avm deki turkcell extradan 533 le başlayan yeni bir faturalı hat aldı... :ehe

bu habere mbemurat farkıyla ulaştınız :naughty: başka yerde yoook :naughty:
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:ehe
 

cool_eagle

Üye
ben keremcem gibi olsam 3 hat taşırım :D:D:D
 
mbemurat

mbemurat

Üye
    Konu Sahibi
yeni aldığı numarasınıda kendi gözlerimle gördüm
 
paradox1026

paradox1026

Üye
şahsen beni ilgilendirmio:) sanatçı olarakda görmüom onu
 
psikolaz

psikolaz

Üye
bi kere bu yalana inanacak bırı Turkıye de emınım yoktur reklam bastan sona palavra keremcemın telsimli olması zaten ımkansız :D guya telsımden aveaya gecmıs
 
piri.reis

piri.reis

Üye
sms 500 mü 5000 mi kullanıyor acaba.
 
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
:ehe:ehe
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
:kop:
 
ryuk

ryuk

Üye
:ehe:ehe
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
bi kere bu yalana inanacak bırı Turkıye de emınım yoktur reklam bastan sona palavra keremcemın telsimli olması zaten ımkansız :D guya telsımden aveaya gecmıs
Hiçbir firma sanatçıların resmini bırak ismini bile habersiz, bedeli ödenmeden yayınlayamaz. Günümüzde küçücük çocukların bile birçok hattı varken. Koskoca adamın birkaç hattının olması gayet normal.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Zaten reklamlar yalandı bence. :)
 
mbemurat

mbemurat

Üye
    Konu Sahibi
aveanın her şeyi yalan
 

micyot

Üye
avea iyidirrrr

--------------- Ekleme ---------------

şaşman valla avea dan senelerdir kullanıyorummm
 
togaman

togaman

Üye

500 sms başka oparatörlere sms gnderme hakkı tanıyor...
5000 sms sadece avea dan avea yaya msjlaşma hakkı tanıyor
BU BILGI ICIN SAOL:kop:
keremcem kimki avea kullansa ne oluyo :D bızım gıbı gencler avea kullanırken keremcem kım olıyorrrr:kop::kop::kop:
 
greenmile

greenmile

Üye
reklam deil mi banada para verseler azercelle bile geçtim derim:D
 
papi40

papi40

Üye
aha bende geçtim. hadi sizde geçin. bu daha iyi reklam .
 
geredelikanli

geredelikanli

Üye
:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt