Kendinize iyi bakın, gitme vakti..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Alper abi 4 yıl sonra görüşürüz ozamanda ben askere giderim abi hafta sonları girersin maxicep 'e değerli yorumlarını ve paylaşımlarını yapabileceğini düşünüyorum
başarılar dilerim abi Allah'a emanet ol alper abi
 
Tepkiler: fireman87



Tamam o zaman richman'de bulusalım bu hollywood yazısının arka kısmı godomanların mekanı


----------Eklendi @ 17:34:06 ---------- Yazıldı @ 17:33:43 ----------



Ayakkabıların aklımda

olur 2 de manita atarız yazıların arkasına
 
Tepkiler: technoshark
    Konu Sahibi

Berke sende benim için değerlisin senden kardeş sıcaklığı aldım hep benim kardesim yok abimde öyle keske hafta sonları girebilsem.. Ama o kadar yoğun bi çalışma beni bekliyorki sonuc olarak oradada bi işte çalışmam gerekicek part time olarak..


----------Eklendi @ 17:39:49 ---------- Yazıldı @ 17:39:18 ----------



olur 2 de manita atarız yazıların arkasına

O mekan korunuyo galiba, bi bakarız duruma göre, ama orada kuytu aramaya gerek yok onların alışılmış şeyleri
 

türklüğümüzü belli edicez ya sorun değil ben orayı sekse açarım
 
nası olsa gidiyorsun bişey olmaz bu arada varya orada senin doktora bitmez ben sana diyeyim
 
Tepkiler: technoshark

__xXx__

Üye
hadi yolun açık olsun selametle amerikadaki yaşamında sana başarılar dilerim inşallah doktoranı yapıp dönünce yeni nesil cihazlar hakkında bilgi vermeye devam edersin
 
Tepkiler: fireman87
    Konu Sahibi
Bitsede bitirmem zaten Üzadıkça uzasın bana göre hava hoş
 
Tepkiler: greenmile
sağolasın Alper abi sende benim abimsin inşallah boş bi zamanında girersin maxicep e abi
 
    Konu Sahibi
hadi yolun açık olsun selametle amerikadaki yaşamında sana başarılar dilerim inşallah doktoranı yapıp dönünce yeni nesil cihazlar hakkında bilgi vermeye devam edersin

Eyvallah sende kendine iyi bak
 

__xXx__

Üye


Eyvallah sende kendine iyi bak
eyvallah


----------Eklendi @ 17:51:30 ---------- Yazıldı @ 17:49:47 ----------

bu arada los angeles e gidersen ünlüler kaldırımından canlı canlı bi kaç resim çekte paylaş sana zahmet
 
    Konu Sahibi

eyvallah


----------Eklendi @ 17:51:30 ---------- Yazıldı @ 17:49:47 ----------

bu arada los angeles e gidersen ünlüler kaldırımından canlı canlı bi kaç resim çekte paylaş sana zahmet

Resimlerini paylaşırım tabiki, girebilirsem foruma
 
    Konu Sahibi
Şimdi ofisi terkediyorum, ufak bi 'sülale' ziyareti yapıcam aksam girebilirsem tekrar yazışırız. Yarın 11-12 arası uçuyorum. Kendinize çok iyi bakın hepinizi çok seviyorum ve bununla kalmayıp hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ...
 
Tepkiler: pelın_

__xXx__

Üye
beni kucaklaman biraz zor
 

'Patron

Üye
Başarılar dilerim hayatında herşey gönlunce olsun .
 
Seni tanımıyorum ama bu kadar yorum aldığına göre iyi birisin, hayatında başarılar
 
Tepkiler: vapur dumanı

Aege

Üye
Güle güle.Yolun açık olsun.
 
keşke böyle bi yazı yazmayaydın yav,duygulandırdın neyse hoşçakal,umarım herşey istedigin gibi olur
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Başarılar olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...