PriZm
Üye
Note 2'de sorun mu varmış yav
Note 2'de sorun mu varmış yav
Laptop ne alakaysa artık
Neyse Talip ne biliyorsan onu yap.
Sorunu yokki
azımı açtırma tek tek yazarım bak
not2nin sorununu merak ettim.
birde 1300tl civarı ise internetten al. birazdan sana iyi bir şey linki atarım
Talip 4G LTE yi napacaksın acaba ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
laptoplar içerisinde en iyisi bu
Yaz bakalım sorunlarını merak ettim
-uygulama datalarını hafıza kartına atamama
-rehbere bazen geç girme
-kameranın bazen geç odaklanması
-telefonu düz ve sert bir zemine koyduğunda telefonun bir tarafının dengesiz olması
-çok yakından bakıldığında pixellerin gözükmesi
-güncelleme desteğinin bu saatten sonra geç gelecek olması
-cortex a9 olması
1-Bu sadece Note 2 nin sorunu değil
2-Bu Touchwiz 5 olan bütün telefonların sorunu
3-Bende böyle bir sorun yok
4-bu sorunda yok..
5-Pixeller gözükmüyor..
6-güncelleme desteği aynı
6-kullanıldığı ortam optimize olduktan sonra cortex A9 bile sonuna kadar yeterli
Kusura bakma Talip açıkça söyleyeyim saydığın nedenlerin hepsi saçma geldi bana.Ve aksini kanıtlayabilirim.
Senin gördügün Note 2 de ölü pixel gibi bir sorun varsa bilemem.Bende büyüteç ve 5 numara gözlüğümle baksam dahi görünmüyor.Ama S3 de rahatça, ve bahse girerimki S4 de dahi pixeller gözükecektir.Pentile ekranın hiçbir avantajı yok.Ne parlaklık olarak ne de pixel olarak.
Galaxy serisinde S1 ve Note 2 RGB ekranlı.Diğerlerinin hepsi Pentile.S4 dahil.
Note 2 de pentile yoktu dimi
Galaxy serisinde S1 ve Note 2 RGB ekranlı.Diğerlerinin hepsi Pentile.S4 dahil.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?