Kendime Note II düşünüyorum !

PriZm

Üye
Anca benchmark programları 8 çekirdek işlemci destekliyor. ()
 

Artles

Üye
Note 2'de sorun mu varmış yav
 

PriZm

Üye
Laptop ne alakaysa artık

Neyse Talip ne biliyorsan onu yap.
 
    Konu Sahibi
Laptop ne alakaysa artık

Neyse Talip ne biliyorsan onu yap.

benim bilgisayarın özelliklerini görsen ölürsün gülmekten

babam sen kendine pc al dedi ben sana hacdan gelirken telefon getiririm dedi bende tamam dedim çünkü pc ciddi anlamda kötü pc'ler için benchmark testi gibi birşey var mı bilmiyorum varsa söyleyin bir benchmark yapayım da benchmark yaparken pc tutuşsun

geçen kendisi tutuştu öndeki usb'ler kısa devre yaptı bembeyaz dumanlar çıktı kasadan hemen kapattım öndeki usb'leri çıkarttım şimdi öyle kullanıyorum


- - - Eklendi - - -


azımı açtırma tek tek yazarım bak
 

aleranol

Üye
not2nin sorununu merak ettim.
birde 1300tl civarı ise internetten al. birazdan sana iyi bir şey linki atarım
 

Türe

Üye
Talip 4G LTE yi napacaksın acaba ?
 

aleranol

Üye


laptoplar içerisinde en iyisi bu
 
    Konu Sahibi
not2nin sorununu merak ettim.
birde 1300tl civarı ise internetten al. birazdan sana iyi bir şey linki atarım

bekle


- - - Eklendi - - -

Talip 4G LTE yi napacaksın acaba ?

[video=youtube;j0RqtZ_t15Y]http://www.youtube.com/watch?v=j0RqtZ_t15Y[/video]

1.06'nı saniyedeki sahne sana gelsin Süleyman ileride lazım olur dursun kenarda zararı yok


- - - Eklendi - - -



laptoplar içerisinde en iyisi bu

gerçekten öyle özellik/fiyat sıralamasında ama sanırım halan daha lenovo düşünüyorum


- - - Eklendi - - -



Yaz bakalım sorunlarını merak ettim

-uygulama datalarını hafıza kartına atamama
-rehbere bazen geç girme
-kameranın bazen geç odaklanması
-telefonu düz ve sert bir zemine koyduğunda telefonun bir tarafının dengesiz olması
-çok yakından bakıldığında pixellerin gözükmesi
-güncelleme desteğinin bu saatten sonra geç gelecek olması
-cortex a9 olması

daha aklıma gelmeyen bir sürü şey var ama özünde çok güzel telefon yani hatta kendim itiraf edeyim çok hoşuma gidiyor zaten kötülemek amacıyla da yazmadım bunları sırf siz istediniz diye tabi bu sorunlar note 2 için geçerli değil çoğu samsung cihazında bulabileceğiniz sorunlar ne dedim ben hiçbir şey kusursuz değildir...

teknoloji sürekli gelişiyor ve yeni modeller çıkıyor biz buna yetişemeyiz,yetişmemiz için çok zengin olmamız gerekir

şimdi zaten bilgisayara ihtiyacım var o yüzden bilgisayar almak istiyorum team viewer'dan benim pc ye girseniz sönmez reyizin dediği gibi ölürsünüz gülmekten


- - - Eklendi - - -

he kilit ekranından bazen geç uyanmasını ve ekranın arayüzde yatay olamamasını da bu listeye ekleyelim hatta samsung'un teneke sesler çıkartan ses kartını da ekleyelim
 

PriZm

Üye


1-Bu sadece Note 2 nin sorunu değil
2-Bu Touchwiz 5 olan bütün telefonların sorunu
3-Bende böyle bir sorun yok
4-bu sorunda yok..
5-Pixeller gözükmüyor..
6-güncelleme desteği aynı
6-kullanıldığı ortam optimize olduktan sonra cortex A9 bile sonuna kadar yeterli


Kusura bakma Talip açıkça söyleyeyim saydığın nedenlerin hepsi saçma geldi bana.Ve aksini kanıtlayabilirim.
 
    Konu Sahibi

bahse girerim ki 3 ve 4'ü sana kanıtlarım ama 5'i kanıtlamam için gece yatarken kendi gözünle görmen gerekiyor çok yakından bakacaksın ve açık renkli birşey olacak

güncelleme desteği aynı derken s4 le note 2'nin güncelleme desteği aynı olamaz sanırım

cortex a15 varken neden a9 alayım ki hemde neredeyse aynı fiyat (Türkiye'den almayacağım)

sadece bu note 2'nin sorunu değil demişsin 1.soruna tamam da sonuçta sorun değil mi
 

PriZm

Üye
Senin gördügün Note 2 de ölü pixel gibi bir sorun varsa bilemem.Bende büyüteç ve 5 numara gözlüğümle baksam dahi görünmüyor.Ama S3 de rahatça, ve bahse girerimki S4 de dahi pixeller gözükecektir.Pentile ekranın hiçbir avantajı yok.Ne parlaklık olarak ne de pixel olarak.
 

PriZm

Üye
Güncelleme desteği olarak ise Note serisine özel özellikler S4 den önce geleceğine bahse girerim.
 
    Konu Sahibi

Note 2 de pentile yoktu dimi
 

PriZm

Üye
Bilememki.Note 2 de yaptığı taktikle giderse Note 3 de RGB olacak demektir.