PriZm
Üye
http://www.maxicep.com/showthread.php?t=755442
senin telefonda sorun olmasınanlattıgına göre 100 mb ram boşta kalıyor ,e benim arkadaşlar çatır çutur gta mostwanted oynuyorlar o nasıl oluyor
bana niye link veriyorsun
100 mb ram boş kaldığında nasıl halen daha telefonun hızlı çalıştığına dair bilgiler var
senin telefonda sorun olmasınanlattıgına göre 100 mb ram boşta kalıyor ,e benim arkadaşlar çatır çutur gta mostwanted oynuyorlar o nasıl oluyor
vay be.hem de android
bende de çatur çutur gta most wanted mc4 oynanıyor android öyle bir sistem ki ram kalmadığında kendi kendine arkaplanda çalışan bazı uygulamaları falan kapatıyor bu yüzden 100MB ramle oynanıyor çevrende wonder kullanan arkadaşların var mı ? varsa birde onlar gta açsınlar telefonlarında biraz oynasınlar sonra ana menüye dönsünler sistem arkaplan işlemlerini öyle bir kapatıyor ki Touchwiz bile kapanmış oluyor
- - - Eklendi - - -
sistemin çalışma mantığı bu
Talip'in bahsettiği sistemin adı: LMK (Low Memory Killer)
Talip'in bahsettiği sistemin adı: LMK (Low Memory Killer)
bak bunu hiç bilmiyordum tamda androidden soğuyacaktim bunu demeseydin
Bu arada telefonun 1.5 haftadır açık ve zor şekilde kullanılmasından sonraki ram durumu;
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Nasıl bu kadar az yahu ? Ben 2 gün kullandım aşırı şekilde telefon boştayken 0.90 gb- 0.95 gb arasında gidiyodu ( Görev yöneticisinden baktığımda )
Nasıl bu kadar az yahu ? Ben 2 gün kullandım aşırı şekilde telefon boştayken 0.90 gb- 0.95 gb arasında gidiyodu ( Görev yöneticisinden baktığımda )
1.5 haftadır telefon açık diyorum!
Tamam işte anlamadın galiba sen beniBenim 2 günde falan öyle oluyor diyorum sonra resetliyorum sen baya iyi dayanmışsın
Telefon kasmaya başlasa resetlerim
Benim galeride bazen kasıyorTelefonu aldığımdan beri ( yaklaşık 3 ay oldu ) ilk defa son 2 gündür takılmalar yaşattı ufak tefek, ağır tribe girdimDün galeride donmuştu galeriyi kapatıp tekrar açtım, bugünde mesaj yazarken bi harfe bastım dondu öyle 3-4 sn sonra geçti. Hemen resetledim (Türk usulü..)
Benim galeride bazen kasıyor
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(Çok mu sansürledim acaba)
Çok doğru napacan note II'yi S4 2000 TL onu al bence hem onun şarjı daha fazla dayanıyor.abi galaxy s4 geliyor ne yapacan note 2 yi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?