Kendi yapımım göz yanılsaması :D

Sponsorlu Bağlantılar

MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Kendi yapımım göz yanılsaması :D
Kendi yapımımdır.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Nasıl yapıldığı:
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Nasıl yapılacağı ile ilgili bir video eklendi.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ozun98, Invoke, BLasTeaR ve 2 diğerleri


ozakin70

ozakin70

Üye
Tebrikler hep ilgimi ceker bende tablo yapmistim onunden yurudukce farkli resimler oluyordu birde bu mantikla manzaradaki suyu dalgalandirmistim eglenceli isler bunlar;)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan ve -Börteçine-
BLasTeaR

BLasTeaR

Üye
Gayet başarılı, tebrik ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan ve -Börteçine-
Emrgncy

Emrgncy

Üye
:hmmm Enteresannnn.
 
Invoke

Invoke

Üye
Güzel paylaşım, yaparım bunu küçük kuzenime (belki) :eheya da göstereyim kendi yapsın amaan, bana mı kaldı =P
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
:hmmm
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar :)
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
Güzelmiş
 
Taha Berkay

Taha Berkay

Üye
Videonun sonunda ne diyo la kavunda su anteni bulundarmayın teşekkürler diye anladım ben :D
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
kanalımıza abone olmayı unutmayın diyoruz :)
 
Son düzenleme:
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
olmayın demişim olmayı unutmayın diyoruz :D
 


Üst Alt