Kendi paramla kendi arabamı almak için .... :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Utku

Utku

Üye
peugeot 106 gti:oke:
 
cemre007

cemre007

Üye
abi bak ben seni anladım o zaman sanaa bi bis öneririm. ucuza alırsın kalan parayıda arabayı yaptırırsın. bide matsiyah karbon yaptırırsın on numara arabaya bınersın 4 lıraya hemde acaip dikkat çekersin çok kaynak olur valla
 

murat2414

Üye
aman tofaş alma senayiden çıkamazsın az yaksın vergisi az olsun diyorsan skoda favorit öneriyim
 
maxirabit

maxirabit

Üye
eski model honda civic hiç değilse verdiğin parayı karşılar:oke:kuş serisine bulaşma kışın araba da her yerin donar
 

konyarapp

Üye
Renault R11 Flash düşünebilirsin?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt