Kendi özelliğinizi yazın !

Sponsorlu Bağlantılar

haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
ben bilgisayr donananım hiç anlamıyorum bir keresinde sıfır hdd takıp bu bilgisayr niye çalışmıyor diye panik olmuştum
çalışmaz tabi işeletim sistemi xp wın 7 filan kurulu değil :)
beni donanaım hakkında eğitirmisniz ddr1 ddr2 ddr3 nedir ne değildir işlemci değiştirince format atmak gerekirmi
sata nedir vs vs . hd 3d görüntü destekleyen monitörler çıktı buna bağlı olarak yenşi donanımlar geliyor mu
ddr2 sistemler daha ne kadar kullanılıa bilir disket sürücüleri artık kalkıyormu elimde bir çuval disket var ben bunları ne yapcam
ben bilgisayr donananım hiç anlamıyorum bir keresinde sıfır hdd takıp bu bilgisayr niye çalışmıyor diye panik olmuştum
çalışmaz tabi işeletim sistemi xp wın 7 filan kurulu değil :)
beni donanaım hakkında eğitirmisniz ddr1 ddr2 ddr3 nedir ne değildir işlemci değiştirince format atmak gerekirmi
sata nedir vs vs . hd 3d görüntü destekleyen monitörler çıktı buna bağlı olarak yenşi donanımlar geliyor mu
ddr2 sistemler daha ne kadar kullanılıa bilir disket sürücüleri artık kalkıyormu elimde bir çuval disket var ben bunları ne yapcam
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@haydaravısyon gereksizlere yazman enteresan olmuş :D
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
@haydaravısyon gereksizlere yazman enteresan olmuş :D
gercekten hiç bir şey anlamıyorum tek yapa bildigim ses çıkartan fanları değiştirmek
diştirkende plastik uçlu torniva kullanıyorum mazallah tornavidayı bir kaydırır ana karta çizik olur çalışmaz filan
 
The Pancar

The Pancar

Üye
Çuvaldaki disketleri bana verebilirsiniz
ben bilgisayr donananım hiç anlamıyorum bir keresinde sıfır hdd takıp bu bilgisayr niye çalışmıyor diye panik olmuştum
çalışmaz tabi işeletim sistemi xp wın 7 filan kurulu değil :)
beni donanaım hakkında eğitirmisniz ddr1 ddr2 ddr3 nedir ne değildir işlemci değiştirince format atmak gerekirmi
sata nedir vs vs . hd 3d görüntü destekleyen monitörler çıktı buna bağlı olarak yenşi donanımlar geliyor mu
ddr2 sistemler daha ne kadar kullanılıa bilir disket sürücüleri artık kalkıyormu elimde bir çuval disket var ben bunları ne yapcam
ben bilgisayr donananım hiç anlamıyorum bir keresinde sıfır hdd takıp bu bilgisayr niye çalışmıyor diye panik olmuştum
çalışmaz tabi işeletim sistemi xp wın 7 filan kurulu değil :)
beni donanaım hakkında eğitirmisniz ddr1 ddr2 ddr3 nedir ne değildir işlemci değiştirince format atmak gerekirmi
sata nedir vs vs . hd 3d görüntü destekleyen monitörler çıktı buna bağlı olarak yenşi donanımlar geliyor mu
ddr2 sistemler daha ne kadar kullanılıa bilir disket sürücüleri artık kalkıyormu elimde bir çuval disket var ben bunları ne yapcam
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
ekran kartındaki 1gb 2gb hafıza ne anlama geliyor ekran kartım 128 bit ama ben wın7 65 bit kurdum
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Billgates yanımda şuan gitti geldi. :D
billgate appleden arakladı ilk mouse apple kullanda birde çok ucaza patent hakklarını q-dos tan oldu ve ms-dos olarak değiştiridi
ms-dos wındows serisi ve şeysinin alt tabanı ms-dos
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Eğitilebilir şansımız var
lütfen beni eğitin ciddiyim bir fok bilmıyom vadan bilgisayara gittim adama didim ki
benim ekran kartında farklı bir giriş var aynısı monitorde de var o bağlantı kablosu var mı dedim
adam bön bön yüzüme baktı daha önce duymadım terimler söyleyip kablomu dedi bilmiyorum dedim
bir süreü farklı baglantı kablolar var mış dört beştane saydı kagıt kalemle şeklini çizip anlatmaya çalıştım böyle beyaz şu akdar deligi filan var
çizip anlatıyom mel mel yüzüme baktı size yardımcı olamayacam dedi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
lütfen beni eğitin ciddiyim bir fok bilmıyom vadan bilgisayara gittim adama didim ki
benim ekran kartında farklı bir giriş var aynısı monitorde de var o bağlantı kablosu var mı dedim
adam bön bön yüzüme baktı daha önce duymadım terimler söyleyip kablomu dedi bilmiyorum dedim
bir süreü farklı baglantı kablolar var mış dört beştane saydı kagıt kalemle şeklini çizip anlatmaya çalıştım böyle beyaz şu akdar deligi filan var
çizip anlatıyom mel mel yüzüme baktı size yardımcı olamayacam dedi
Sen boşver teknolojiyi doğal yaşam en iyisi :oke:
 
The Pancar

The Pancar

Üye
:alsana:
 
rawkid

rawkid

Üye
Kimse doğuştan öğrenmiyorki bilgisayarı. Herşey böyle. Kurcala boz kır araştır öğrenirsin :thumbup:
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi
O değil de 63'ten kaldım. 2 puan daha olsa geçiyordum.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt