kelebek tema...

Bn Samsung m3200 a edward ve bellanın temasını istiorm
 
sen kelebeğe iyi bak çünkü çok kısa hayatııı pembe forever muhteşem görünüyooo
 
samsung die GiriYorUz NOkiA ÇıkıYo Yokmu YaRdımCı OLAbİLeCek Bi İnSanoğLu ??
 

07justin

Üye
yha ben indirdim tele aktardım ama tema olmuyo :S
 
sağol ablam için yarayabilir. tesekkür ederim..