Kedilerimiz Doğurdu :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kedilerimiz Doğurdu :)
İsanın Kedisi Doğurdu. Bunlar 16. nesil




İsa'nın kedilerle Bütünleşme anları





İşte buda İsa'nın Kedilere Gerçek yaklaşımı


 
Tepkiler: Onur Saka, 'Davut, Aksi ve 2 diğerleri

Praetor

Emekli Yönetici
Gerçekten de çok tatlılar!..
Allah bağışlasın

Bu arada konu taşındı
 
Erol sen ne tussuz adamsın ya
sen şimdi bi konu daha acarsın bu kedılere ne ısım bulalım dıye
 

anl_tr

Emekli Yönetici
çok güzeller maşşallah, bişey sorcam bunları köpek yavruları gibi satabilyormusun.
 
Alana ben bedava verecem ne satması Evde yaklasık 15 kedı var hepsıde babadan ogula turuyorlar bu 16. nesıl kedıler adresını ver kargoyla gonderım begendıysen
 
oy oyy ne kadar şirin ALLAH analı babalı büyütsün diyeceğim de baba nerde
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
allah analı babalı büyütsün çok tatlılar
 
Tabi davulun sesi uzaktan hoş geliyor 15 16 tane onlar gıbı oldugunu düşünürseniz pek de tatlı olmazlar galiba Ayrıca işin garip yanı mart değil nisan değil bunlar neden doğurdular?Adamlarda mevsim kavramı yok tanımıyorlar
 

Praetor

Emekli Yönetici
mart değil nisan değil bunlar neden doğurdular?Adamlarda mevsim kavramı yok tanımıyorlar
Martta doğurmazlar.
Martta...
Eee... Şey...
Şey yaparlar... Eee...

Ya işte düşün, şu anda doğurduğuna göre...
Martta ne yaptıklarını da sen bul.



 

anl_tr

Emekli Yönetici
Alana ben bedava verecem ne satması Evde yaklasık 15 kedı var hepsıde babadan ogula turuyorlar bu 16. nesıl kedıler adresını ver kargoyla gonderım begendıysen
saol kardeşim söylemen yeterli ama köpek olsa gönder diycektim köpek çok büyüttüm ama kediden anlamam bide hoşlanmam açıkçası
şundan sordum iran kedileri çok para ediyomuş
Bizim arkadaşın dobermanı vardı yavruları 300 ten sattık iyi para kazanmıştı ondan sordum
4 yavru 1200 kagıt
 

zibidi39

Üye
kardesım hadı hyrlısı olsun nankordur ama kedıler dıkkat edesın
 
valla Ata haklı galiba...
Bu arada Anıl,iyi paraymış hakketen ama bızımkılerın cınsı bozuk para etmezler
sagol sen de zibidi teşekkürler
 

huri$

Üye
simdi bende cok tatlilar diycem gel bana sor ablasi diycen
en iyisi allah sana kolaylik versin deyim isa cim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...